Zdecydowana większość – bo ponad 40 procent – odebranych w 2004 r. połączeń dotyczyła usługi „Co się dzieje z moją szkodą?”. W jej ramach klient, którego szkoda jest właśnie likwidowana, może się telefonicznie dowiedzieć, na jakim etapie są formalności i kiedy spodziewana jest decyzja o wypłacie odszkodowania. Infolinia jest pierwszym ogniwem unikatowego systemu likwidacji szkód – obok niej współtworzą go spółka Ekspert Pomoc Ubezpieczeniowa oraz Centralne Biuro Likwidacji szkód.
Na kolejnych pozycjach w statystyce tematów poruszanych w rozmowach z konsultantami Hestii Kontakty znalazły się zgłoszenia szkód i świadczone przez Hestię usługi assistance. Taki wynik świadczy o ogromnej roli, jaką Hestia Kontakt odgrywa w kompleksowej obsłudze posprzedażowej dla klientów. Ponadto konsultanci przekazują informacje o ofercie ubezpieczeniowej Ergo Hestii, jak również na temat samej firmy. Służą tez pomocą agentom i innym pośrednikom współpracującym z sopockim ubezpieczycielem.