Po zalogowaniu strona umożliwia klientom również jednoczesny dostęp do ich rachunków bankowych i maklerskich. Mogą oni przekazywać pieniądze pomiędzy obydwoma rodzajami kont i konfigurować wygląd strony, tak aby wyświetlała przydatne im dane rynkowe i informacje o rachunkach.
Rachel Perkel z Wells Fargo Investments twierdzi, że usługa ta daje klientom „dostęp do łatwej w użyciu strony doskonale łączącej usługi bankowe z maklerskimi „.
Bank przygotował również nowy portal dla konsultantów i doradców finansowych. Zdaniem przedstawicieli Wells Fargo umożliwia on współpracę wielu specjalistów i bankierów w dostarczaniu klientom kompleksowych usług związanymi z zarządzaniem kapitałem i inwestycjami.
W celu usprawnienia usług świadczonych klientom indywidualnym, bank wdrożył architekturę zorientowaną na usługi (SOA) opartą na platformie BEA WebLogic Platform. Łączy ona wszystkie dostępne źródła danych i aplikacje związane ze wsparciem sprzedaży i obsługą klienta i poprzez zintegrowany portal udostępnia je pracownikom banku.
Doradcy finansowi będą teraz mieli dostęp do historii kontaktów danego klienta z innymi specjalistami, co umożliwi im dostarczenie bardziej spersonalizowanych i kompleksowych usług oraz doradzanie klientom prowadzącym wiele rachunków.
Bank rozwinął również wewnętrzny system dający jego pracownikom wgląd w skonsolidowane informacje o klientach. Program stworzono pod kątem typowej wizyty klienta, dzięki czemu optymalizuje on wykonywane czynności i usprawnia dostęp do innych aplikacji i danych.