Kampania „Spadają ceny na podłogi” dotyczy specjalnej promocji na wybrane artykuły, które w marcu będzie można kupić nawet do 30% taniej. Ma ona za zadanie nie tylko podnieść poziom sprzedaży, ale także wzmocnić wizerunek Komfortu jako specjalisty i lidera branży pokryć podłogowych. Zabawny, 15-sekundowy spot pt. „Uszczypnąć?” emitowany będzie w telewizji (TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat oraz TV4). Wsparciem dla telewizji będzie ogólnopolska kampania outdoorowa oraz emisje w prasie („Tele Tydzień”, „Tele Magazyn”, „Dom & Wnętrze”, „Angora”, „Tele Program”, „Fakt TV”). W salonach sprzedaży dodatkowo pojawią się specjalne materiały POS oraz jingle zachęcające do sprawdzenia oferty promocyjnej. Przygotowano również gazetki reklamowe z ofertą promocyjną, które są dostępne w sklepach, a w największych miastach także kolportowane do domów klientów. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Media Concept oraz Starcom. Budżet kampanii wynosi 1,7 mln złotych.
Sprawdź także:
08.12.2025 (08:41)
N26 potroił liczbę inwestorów z Polski, a obroty akcjami i ETF-ami wzrosły o 325%
Jak podaje biuro prasowe N26, w 2025 r. liczba polskich inwestorów korzystających z platformy banku potroiła się, a …
08.12.2025 (04:21)
– informacja prasowa
BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025
Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach (filarach) produktowych posiadających …
08.12.2025 (04:19)
– informacja prasowa
Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP
Bank Rozwoju Rady Europy (Council of Europe Development Bank – CEB) wypłacił Pekao Leasing 125 mln euro drugiej …
08.12.2025 (04:18)
– informacja prasowa
Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]
Ponad 40 tys. podmiotów pośredniczących w udzielaniu kredytów konsumenckich ma być kontrolowanych przez Komisję …
08.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance
Rok 2025 okazał się dla branży consumer finance okresem intensywnych zmian, w którym wzrost popytu na kredyty …
08.12.2025 (04:13)
– informacja prasowa
Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP
Automarket.pl stał się od grudnia ogólnodostępną platformą ogłoszeniową z pełnym ekosystemem mobilności, wspieranym …
