Grupa PZU wspólnie z serwisami ekonomicznymi największych polskich portali internetowych Onet.pl i Wp.pl, a także portalami finansowymi Money.pl oraz Bankier.pl stworzyła specjalny podserwis poświęcony produktom ubezpieczeniowym. Za jego pośrednictwem klienci mogą zapoznać się z ofertą zabezpieczającą ich najważniejsze potrzeby, a także skorzystać z niej. Serwis ten oferuje ubezpieczenia: życia, zdrowia, mienia, samochodu i podróży, a także długoterminowe oszczędzanie na emeryturę.
W ofercie dostępnej za pośrednictwem portali internetowych znalazły się produkty takie jak:
- Bezpieczny Dom – kompleksowe ubezpieczenie mienia, także od skutków nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym,
- Bezpieczny Czas – atrakcyjne cenowo, terminowe ubezpieczenie na życie,
- IKE PZU – nowoczesna forma zabezpieczenia emerytalnego,
- Otwarty Fundusz Emerytalny „Złota Jesień”,
- Opieka Medyczna – nowoczesne ubezpieczenie zdrowotne,
- Minicasco – tanie ubezpieczenie dla właścicieli samochodów, które chroni od najbardziej dotkliwych szkód, tzn. szkody całkowitej, utraty lub kradzieży pojazdu,
- Wojażer – kompleksowe ubezpieczenie na czas podróży.
Ponadto za pośrednictwem serwisu można komunikować się z Grupą PZU. Poprzez interaktywną mapę placówek można uzyskać dane teleardesowe wszystkich placówek Grupy w całej Polsce. Można też za pośrednictwem strony e-mailowej zadać pytanie dotyczące oferty Grupy PZU, na które w ciągu 24 godzin zostanie udzielona odpowiedź. Serwis umożliwia też umówienie się na spotkanie z agentem, aby skorzystać z oferty. Agent Grupy PZU skontaktuje się z ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zainteresowania spotkaniem.
Serwis Grupy PZU w portalach jest pierwszym krokiem do planowanej w jeszcze w tym roku sprzedaży ubezpieczeń przez internet.