Badanie European Trusted Brands – obejmujące 14 krajów europejskich – realizowane jest od 2001 roku przez Readers’ Digest. Celem sondażu jest wyłonienie grupy marek cieszących się największym zaufaniem społecznym. Poszczególne marki oceniane są w czterech kategoriach: jakość, wartość, wizerunek oraz zrozumienie potrzeb użytkowników. IBM pozostaje nr 1 w kategorii komputery osobiste od samego początku istnienia tego sondażu.
„Cieszy nas bardzo, że polski rynek darzy komputery IBM takim zaufaniem. Myślę, że to zasługa przede wszystkim stałej troski firmy o najwyższą jakość produktów oraz innowacyjność technologii stosowanych w urządzeniach IBM. Tak wysoka ocena klientów to także efekt różnorodnej oferty IBM w zakresie komputerów stacjonarnych i notebooków oraz dużej wygody zakupu tych urządzeń w salonach firmy, czy u naszych partnerów i dystrybutorów. Już wkrótce tradycję, jakość i nowoczesność firmy IBM przejmie w całości Lenovo.” – powiedział Marek Borówka, PCD Country Manager z IBM Polska.