PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRWielkie grillowanie z Indykpolem rozpoczęte

Wielkie grillowanie z Indykpolem rozpoczęte

Marketing i PR 06.05.2005 (07:52)

Indykpol przy współpracy z Agencją EL2 zorganizował „Wielki grillowy konkurs SMS-owy”. Partnerem konkursu jest również PZU Życie Pogodna Jesień. Konkurs adresowany jest do detalistów. Mogą w nim uczestniczyć także osoby, które zakupiły opakowanie zbiorcze kiełbasy grillowej marki Indykpol.

Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać SMS-em kod konkursowy z etykiety wyrobów Indykpolu pod numer 7116. SMS należy wysyłać między godziną 10.00 a 19.00. Kod przesłany najbliżej każdej pełnej godziny wygrywa. Każda pełna godzina to szansa na nagrodę, w postaci bonu gotówkowego ACCOR o wartości 50 PLN. Do wygrania jest 1200 bonów o łącznej wartości 6000 tys. zł.

Wielki Finał odbędzie się 31 sierpnia br. Zaproszenie do Finału otrzyma każdy, kto przesłał chociaż jeden kod z opakowań promocyjnych. Największe szanse na zwycięstwo mają osoby, które przysłały najwięcej kodów. Dodatkowym warunkiem będzie prawidłowa odpowiedź na pytanie konkursowe. Na zwycięzców w Finale czekają 3 cenne nagrody w postaci ubezpieczeń emerytalnych PZU Życie SA Pogodna Jesień o wartości 10 000, 15 000 lub 20 000 PLN! Podstawą do odebrania nagrody będzie potwierdzenie kodów przesyłanych SMS-mi przez przesłanie etykiet z promocyjnych opakowań.

Szansę na nagrodę w Wielkim Finale można zwiększyć polecając swojego dostawcę bądź przedstawiciela handlowego. Wystarczy, wysłać SMS-a pod nr 7116 o treści ID + NUMER TELEFONU DOSTAWCY, np.: ID693100100. Wówczas dostawca otrzyma informację, że został polecony w Konkursie Indykpolu i ma szansę wygrać cenne nagrody. Natomiast uczestnik, który poleci danego dostawcę otrzyma dodatkowy kod. Jeden polecony dostawca to jeden kod więcej w Finale.

„Podstawą rozwoju Indykpolu są wysokiej jakości produkty. Swoje plany rozwoju opieramy na nowoczesnych technologiach nie tylko w zakresie produkcji, zarządzania personelem, sprzedaży czy dystrybucji. Chcemy również wykorzystywać je w sferze marketingu produktów. Wierzę, że umożliwiają nam one lepsze dotarcie z komunikatem o produkcie do ściśle określonej grupy.” – mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A. „Funkcjonujemy na konkurencyjnym rynku, gdzie ważne duże doświadczenie oraz precyzyjne działanie. Zastosowanie narzędzi mobile marketingu w promowaniu naszych wyrobów powinno nam to ułatwić.” – dodaje Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A.

„Cieszymy się, że jesteśmy pionierami w tworzeniu programu lojalnościowego z wykorzystaniem narzędzi mobile marketingu dla branży niezwykle skomplikowanej i trudnej dla działań marketingowych. Wysoko postawione zadania i cele są dla nas zawsze wyzwaniem, które z przyjemnością realizujemy.” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Do realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów mamy nie tylko zaplecze kreatywne i strategiczne, ale profesjonalne zaplecze informatyczne. Możliwość pełnej obsługi projektu jest jednym z naszych wyróżników” – uzasadnia Andrzej Ziemiński.

Informacje o konkursie zostały zamieszczone na zbiorczych opakowaniach promowanego wyrobu tj. kiełbasy grillowej. Ponadto szczegóły programu znajdują się na ulotkach, mini lamach, w miesięczniku „Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu www.indykpol.pl.

Indykpol jest największym w Polsce producentem mięsa i przetworów indyczych. Od kilku lat jest również liderem grupy kapitałowej spółek drobiarskich, tworzących najbardziej rozwiniętą krajową organizację specjalizującą się w hodowli i przemysłowym tuczu indyków, sprzedaży hurtowej i detalicznej tuszek, elementów z drobiu, mięsa indyczego i jego przetworów. Dzięki ogólnopolskiej sieci dystrybucji Spółka oferuje swoje produkty na terenie całego kraju. Jest liczącym się eksporterem, także na rynek Unii Europejskiej. Działania Spółki skupiają się na zagwarantowaniu pełnego bezpieczeństwa i wysokiej jakości produktów. www.indykpol.pl

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 oferuje pełne zarządzanie projektami z zakresu m-marketingu oraz świadczy usługi strategiczne i kreatywne. Jako jedyna w Polsce Agencja posiada zintegrowane z działami strategii i kreacji zaplecze informatyczne. Dzięki temu EL2 realizuje unikalne w skali kraju kampanie mobilne, charakteryzujące się najwyższą efektywnością oraz jakością technologiczną świadczonych usług. EL2 stawia na jakość, innowacyjność i przyszłość – dlatego już dziś w jej ofercie znajduje się kompletny zestaw narzędzi do m-marketingu. W swojej działalności Agencja wielokrotnie przeprowadziła kampanie dla wiodących firm z branży FMCG, dóbr luksusowych, branży rozrywkowej i innych. www.el2.pl

2005-05-06
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 N26 potroił liczbę inwestorów z Polski, a obroty akcjami i ETF-ami wzrosły o 325%
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
08.12.2025 (08:41)

N26 potroił liczbę inwestorów z Polski, a obroty akcjami i ETF-ami wzrosły o 325%

Jak podaje biuro prasowe N26, w 2025 r. liczba polskich inwestorów korzystających z platformy banku potroiła się, a …

a 0 BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025
08.12.2025 (04:21) – informacja prasowa

BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025

Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach (filarach) produktowych posiadających …

a 0 Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP
08.12.2025 (04:19) – informacja prasowa

Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP

Bank Rozwoju Rady Europy (Council of Europe Development Bank – CEB) wypłacił Pekao Leasing 125 mln euro drugiej …

a 0 Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]
08.12.2025 (04:18) – informacja prasowa

Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]

Ponad 40 tys. podmiotów pośredniczących w udzielaniu kredytów konsumenckich ma być kontrolowanych przez Komisję …

a 0 Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance
08.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance

Rok 2025 okazał się dla branży consumer finance okresem intensywnych zmian, w którym wzrost popytu na kredyty …

a 0 Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP
08.12.2025 (04:13) – informacja prasowa

Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP

Automarket.pl stał się od grudnia ogólnodostępną platformą ogłoszeniową z pełnym ekosystemem mobilności, wspieranym …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców