Zgodnie z przygotowaną strategią komunikacji kampania kreuje wizerunek Amiki jako marki bliskiej, odpowiadającej na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.
Od 7 maja możemy oglądać różne wersje krótkich 15-sekundowych reklam. Spotykamy w nich kobiety uchwycone przez kamerę podczas codziennych czynności domowych. Dyskretnie towarzyszą im sprzęty marki Amica. Nowoczesne rozwiązania techniczne oraz wysmakowana linia estetyczna, stanowią gwarancję nie tylko niezwykłej funkcjonalności, ale i zadowolenia z efektów.
Wspaniale upieczone i przyrządzone potrawy, idealna czystość prania, długotrwała i naturalna świeżość przechowywanych produktów – Amica spełnia najbardziej wygórowane oczekiwania.
Pośród kanałów komunikacji, oprócz telewizji, wykorzystane zostaną kolejne media – nie tylko z obszaru ATL.
Just pracuje dla Amiki Wronki S.A. od 2004 roku.