Prowadzone działania kierowane są do właścicieli sklepów, sprzedających wyroby tytoniowe. Ich głównym celem jest poprawa widoczności produktów Imperial Tobacco Polska S.A., między innymi poprzez ich prawidłową ekspozycję oraz zapewnienie zapasów pełnego asortymentu. Uczestnikom Programu przekazywane są materiały i gadżety reklamowe. Otrzymują oni do dyspozycji telefon komórkowy z odnawialnym miesięcznym abonamentem telefonicznym. Telefon jest wykorzystywany jako narzędzie komunikacji pomiędzy producentem a punktem sprzedaży. Ponadto uczestnicy Programu objęci są specjalnym systemem rabatowym. Otrzymują oni kupony rabatowe upoważniające do zniżek przy zakupach produktów Imperial Tobacco w hurtowni. System kuponów rabatowych został oparty na m-kuponach, których obsługą zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY!. Jest to jedno z pierwszych komercyjnych wdrożeń systemu m-kuponowego na tak szeroka skalę w Polsce.
Dlaczego taki kupon rabatowy nazywa się m-kuponem? Właśnie dlatego, że jest przesyłany SMSem do telefonu komórkowego. M-kupon to unikatowy dziewięciocyfrowy numer oraz dokładny opis oferty. Aby z niej skorzystać wystarczy pójść do hurtowni współpracującej przy obsłudze projektu. Każda z nich wyposażona jest w specjalne m-terminale, do których wprowadzony SMS zamienia się w określone zniżki/rabaty na produkty objęte promocją. Kasy honorujące m-kupony będą specjalnie oznaczone i wyposażone w małe elektroniczne pudełko o nazwie MobiJOY! Terminal. Sprzedawca poprosi o numer m-kuponu i numer telefonu komórkowego, wprowadzi te dane do terminala i po chwili otrzyma zgodę na transakcję zupełnie tak samo, jak w przypadku kart kredytowych.
Za całość działań związanych z obsługą systemu m-kuponowego odpowiada agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Program lojalnościowy przygotowany i prowadzony jest przez agencję marketing services TEQUILA\ Polska. Agencja opracowała również pakiet startowy złożony z: listu powitalnego, kalendarza, segregatora, biuletynu informacyjnego, wizytówki i telefonu komórkowego. Całość zapakowana zostało w pudełko przypominające wyglądem paczkę papierosów.
W krajach zachodniej Europy, m-kupony cieszą się ogromną i ciągle rosnącą popularnością. W praktyce można otrzymać m-kupony niemalże na wszystko: od dwóch biletów na koncert w cenie jednego, przez 15% rabatu w lokalnym sklepie, aż do darmowego drinka w nocnym klubie lub jakiejś bezpłatnej dodatkowej usługi w salonie kosmetycznym.
Od początku lipca 2004r agencja marketingu mobilnego MobiJOY! wprowadziła ofertę m-kuponową: dobór bazy danych, wysyłkę SMSów oraz wypożyczenie m-terminali na czas akcji. Zaplecze technologiczne zapewniają MobiJOY! Mobile Marketing oraz dwie inne polskie firmy: One-2-One w zakresie rozwiązań SMSowych oraz MobileBox w dziedzinie komunikacji M-2-M.