Badanie zostało przeprowadzone wśród 85 klientów współpracujących z Call Center Poland obecnie lub w ciągu ostatnich 6 miesięcy. W badaniu wzięły udział firmy, dla których CCP prowadzi infolinie, programy lojalnościowe, projekty sprzedażowe, badania telefoniczne jak i wszelkie inne działania telemarketingowe.
Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego. Składało się z pytań dotyczących poszczególnych etapów współpracy, oraz bardzo szczegółowych czynników wpływających na końcowe efekty przeprowadzonych projektów telemarketingowych.
Ocena polegała na wystawieniu w każdym z pytań noty w skali od 1 do 5 (1-ocena zła, 5-bardzo dobra). Analiza wyników pozwoliła firmie na bardzo szczegółowe dopasowanie usług do potrzeb klientów i usprawnienie procesu obsługi.
• 75% respondentów jest zadowolonych z przygotowania projektu do realizacji (rekrutacja, szkolenia, przygotowania skryptów i aplikacji)
• 70% ankietowanych pozytywnie i bardzo pozytywnie ocenia współprace z accountem.
• 77% klientów jest bardzo zadowolonych z osiągniętych efektów projektu.
• Przy ocenie poszczególnych działów Call Center Poland respondenci oceniali m.in. efekty pracy i kontakt z poszczególnymi zespołami CCP. Oceny wahały się pomiędzy 4 a 5.
• Ponad 80% klientów zamierza rozszerzyć współpracę (badano zainteresowanie konkretnymi usługami CCP)
Badanie obejmowało również znajomość rynku telemarketingowego. Klienci oceniają Call Center Poland jako niekwestionowanego lidera branży. Co interesujące, aż 65% klientów CCP nie zna żadnej innej firmy z branży telemarketingowej. Tylko 10% ankietowanych posiada wskazało więcej niż 3 firmy.
Podsumowując, zdecydowana większość klientów oceniła ogólny poziom współpracy z
CCP jako dobry lub bardzo dobry. Warto nadmienić, iż nie było żadnej oceny negatywnej.
Oceny takie są odzwierciedleniem stałego wzrostu firmy. W 2004 roku dynamika przychodów osiągnęła rekordowy poziom 59%. W 2005 roku Call Center Poland planuje wzrost przychodów o 30%.
Badanie zostało przeprowadzone przy współpracy z działem Researcher by Call Center Poland SA specjalizującym się w badaniach z obszaru obsługi Klienta i sprzedaży.