Just pracował dla Sanitec KOŁO od 1998 roku, po wygraniu przetargu (od 1999 roku na podstawie umowy o stałej współpracy full service). W tym czasie Just obsługiwał flagowy brand, czyli markę KOŁO, odpowiadając za strategię marketingową oraz strategię komunikacji. Just jest również autorem nowego logotypu oraz claimu „Idee i rozwiązania dla łazienki” wraz z CI dla marki.
Realizowane na przestrzeni kilku lat działania reklamowe przyczyniły się do wypracowania pozycji lidera na rynku. Znajomość marki KOŁO wzrosła z 12,6 do 43,2 procent. Poziom znajomości reklam KOŁA osiąga prawie 20-krotnie lepsze wyniki w stosunku do marek konkurencyjnych. W 2001 roku Just opracował także strategię wprowadzenia na rynek nowego brandu Panda, który w krótkim czasie zdobył pozycję lidera w swoim segmencie. Just obsługiwał również pozostałe marki Grupy Sanitec, znane w Europie: m.in. Keramag i Koralle.
Podstawowym celem aktywności reklamowej marki KOŁO było budowanie i utrwalanie znajomości odświeżonego wizerunku marki. Przygotowane przez Just kampanie telewizyjne i prasowe zakończyły się sukcesem, budując wysoką znajomość brandu i zaufanie co do jakości. Najwyższa jakość oferowanych produktów oraz zastosowanie ciekawych i nowatorskich narzędzi w komunikacji marketingowej przełożyło się na bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Ostatnia kampania realizowana przez Just stanowiła swoiste podsumowanie kilkuletnich działań. Stworzono obszerny katalog zawierający informacje o wszystkich produktach z oferty Sanitec KOŁO. Jego edycja na masową i niespotykaną wcześniej w tej branży skalę odbyła się w drugiej połowie 2004 roku. Katalog dystrybuowany w sklepach oraz jako insert do prasy branżowej był dostępny nie tylko dla sprzedawców, ale także dla wszystkich potencjalnych nabywców.
Takie rozwiązanie znacząco podniosło znajomość portfela, ułatwiając proces wyboru tym samym podkreślając wizerunek marki KOŁO jako dostawcy kompleksowych rozwiązań łazienkowych o różnych standardach wyposażenia dla klientów o zróżnicowanych zasobach finansowych.