Zadania jakie stawia się przed nowym serwisem WWW dotyczą głównie promocji atutów Banku, takich jak nowoczesność, wysoki poziom usług doradczych oraz międzynarodowy charakter i stabilność.
Grupą docelową tworzonego serwisu są klienci korporacyjni. Osoby ich reprezentujące szczególnie doceniają możliwość szybkiej i intuicyjnej nawigacji w serwisie oraz wygodne i bezpośrednie nawiązanie kontaktu z konsultantami banku. Postawiono na projekt graficzny, który łączy w sobie nowoczesną linię z poczuciem stabilności i wygodą użytkowania. Pomyślano zarówno o nowych jak i powracających klientach.
Uruchomienie serwisu planowane jest na wrzesień. Serwis jest wdrażany w oparciu o platformę Rainforest, z wykorzystaniem systemu Rainforest CMS. Został on wybrany ze względu na bezpieczeństwo, wydajność oraz unikalne funkcje zapewniające lepszą współpracę serwisu z wyszukiwarkami.
Po zakończeniu prac nad serwisem WWW zostaną podjęte dalsze działania mające na celu pozycjonowanie Banku jako nowoczesnej instytucji dbającej o klienta i wychodzącej naprzeciw jego potrzebom.