Idea stworzenia musicalu inspirowanego wspólnymi działaniami Kredyt Banku i Grupy Warta powstała wiosną br. Obie firmy szukały pomysłu na ciekawą imprezę, podczas której mogłyby zakomunikować swoim partnerom biznesowym, klientom i pracownikom, rozpoczęcie nowego etapu współpracy, jak również zaprezentować swoje nowe logotypy.
Firmy zdecydowały się na odważny krok. Postanowiły stworzyć widowisko muzyczne, które mówiłoby o tym, jak ważna dla osiągnięcia sukcesu jest współpraca. W rezultacie powstał musical „Razem możemy więcej” oparty na ciekawej koncepcji „teatru w teatrze” – widzowie obserwują przygotowania pewnego zespołu teatralnego do premiery. Wraz z artystami poznają też przepis na idealną piosenkę na finał.
Aby zagwarantować bardzo wysoki poziom artystyczny przedstawienia, do jego realizacji zatrudniono najlepszych na rynku specjalistów od sztuki musicalowej – reżyserów, choreografów, aranżerów, aktorów i tancerzy – którzy byli również zaangażowani w tworzenie wielu pamiętnych musicali, takich jak: „Metro”, „Koty”, „Crazy for you”, „Miss Saigon”, czy „Piotruś Pan”. W spektaklu usłyszymy też wiele szlagierów w nowych i nietypowych aranżacjach m.in. „Saturday’s Night Fever”, „Fever”, czy „Time of my life”. Tytułową piosenkę spektaklu napisali Jacek Cygan (słowa) i Tomasz Filipczak (muzyka).
Spektakl, który zobaczyć będzie można najpierw w Warszawie, a później w 10 miastach Polski (Toruniu, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Białymstoku, w Katowicach i w Krakowie), świetnie koresponduje z nowoczesnym i innowacyjnym wizerunkiem obu firm.