Kampania ATL budująca świadomość marki i generująca zainteresowanie nową Zafirą prowadzona jest w stacjach TV (m.in. TVP, TVN, TVN 24), dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach (m.in. Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek) a także w Internecie.
Wsparciem dla kampanii mediowej są działania gwarantujące zindywidualizowane i bezpośrednie dotarcie do potencjalnych nabywców nowej Zafiry w wybranych regionach kraju. Na parkingach centrów handlowych, w miejscach chętnie odwiedzanych przez rodziny oraz w biurowcach prowadzona jest dystrybucja materiałów reklamowych zapraszających na dni otwarte w salonach Opla. Zaproszenia przygotowane są w atrakcyjnej i funkcjonalnej formie zapachów samochodowych wieszanych na lusterkach. W dużych biurowcach największych polskich miast zorganizowano spektakularną ekspozycję materiału reklamowego, a zaproszenia rozdawane są przez hostessy w strojach spadochroniarzy, nawiązujących do kreacji w spocie TV i materiałach drukowanych.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja McCann Erickson, za planowanie i zakup mediow – Universal McCann.