„Tak szybki rozwój air bites nie byłby możliwy gdyby nie nasze przeprowadzane na szeroką skalę akcje marketingowe, współpraca z partnerami i przejmowanie sieci osiedlowych.” – mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w air bites. „Potencjał firmy jest jednak znacznie większy niż wskazują na to wyniki.” – dodaje.
W celu efektywnego zwiększania liczby klientów air bites przygotował między innymi specjalny program partnerski skierowany do trzech grup docelowych: obecnych klientów firmy, sklepów komputerowych i partnerów franchisingowych. Swoim abonentom air bites proponuje prowizje w wysokości 10% od każdego nowo pozyskanego klienta. Sklepy komputerowe z kolei mogą dodawać do swoich zestawów komputerowych usługę internetową air bites i zarabiać nawet 50 PLN za każdego nowego klienta. Natomiast partnerzy franchisingowi (osoby prowadzące działalność gospodarczą związaną z informatyką, telekomunikacją, elektroniką) mogą dołączać sprzedaż usługi air bites do swojej gamy produktów np. w sklepach RTV. Oferta ta kierowana jest również do kawiarenek internetowych, oraz do firm internetowych działających na terenie Krakowa i Warszawy, które obsługują jedynie poszczególne osiedla.
Air bites pojawił się na rynku polskim wiosną 2005 roku, rozpoczynając działalność od Krakowa i Warszawy. Następnymi miastami, do których wejdzie ze swoją usługą mają być Poznań i Wrocław. Firma dostęp do sieci realizuje w technologii WiFi (802.11 b/g) i innych, umożliwiających transfer danych do 1Mb/s, czyli 20 razy szybszy niż w przypadku tradycyjnych łączy. Atutem ich oferty jest brak kosztów instalacyjnych, które w przypadku innych dostawców mogą wynieść nawet 800 złotych. Karta sieciowa i punkt dostępowy podłączany do linii DSL (montowanej i utrzymywanej na koszt firmy) udostępniany jest użytkownikom nieodpłatnie na czas trwania umowy.