Z nowym wizerunkiem internetowym PZPN wiążą się wyraźne przeobrażenia graficzne: pojawiła się biało-czerwona kolorystyka oraz jednolity, trójkolumnowy układ prezentacji treści.
Zwiększeniu atrakcyjności wizualnej serwisu towarzyszy poprawa jego funkcjonalności, widoczna zwłaszcza w usprawnieniu nawigacji. Łatwiejszemu poruszaniu się po zasobach serwisu służy dodanie wyszukiwarki i drugiego menu w nagłówku, umożliwiającego szybki dostęp do Klubu Kibica oraz działów poświęconych reprezentacji i Orange Ekstraklasie.
W efekcie wprowadzenia systemu zarządzania treściami na stronie (CMS), zawartość serwisu zyskała na różnorodności. Uwagę wielbicieli piłki nożnej z pewnością przyciągnie odnowiony Klub Kibica Reprezentacji. Użytkownicy otrzymali dostęp online do bieżących numerów magazynu „Polska Piłka”, mogą oglądać galerię aktualnych zdjęć ze spotkań piłkarskich, komentować najciekawsze wydarzenia czy wreszcie uczestniczyć w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Z myślą o usprawnieniu komunikacji z dziennikarzami powstał specjalny dział: „Dla mediów”, w którym nowinką jest internetowy system akredytacyjny. Zostanie on wykorzystany w najbliższych dniach, przy okazji akredytacji na listopadowe mecze reprezentacji Polski.
– Bardzo cieszą nas liczne głosy, świadczące o pozytywnym przyjęciu nowego serwisu przez internautów. Bierzemy pod uwagę wszystkie podpowiedzi kibiców i planujemy stale uatrakcyjniać naszą witrynę – mówi Michał Kocięba, rzecznik PZPN. – INTERIA.PL świetnie wykonała swoje zadanie. Jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni i zamierzamy ją rozwijać – dodaje.
Witryna dla PZPN jest kolejnym dużym projektem z zakresu webdesign, zrealizowanym przez INTERIA.PL. Dział produkcji portalu ma na swym koncie przygotowanie serwisów korporacyjnych, produktowych, sklepów internetowych i programów lojalnościowych dla takich klientów jak m.in. NOMI, PRYMAT, HOOP, Telewizja Polsat czy Premium Club.
Serwis internetowy PZPN istnieje od 2001 roku. Zanotował dotąd ok. 22 milionów pojedynczych odsłon.