Portal mojeauto.pl wkraczając w szeregi PIM, zyskuje wsparcie dynamicznie działającej organizacji branżowej. „PIM to bardzo sprawna organizacja. Połączenie sił jest niejako naturalnym efektem rozwoju obu podmiotów. Korzyści ze współpracy są obustronne, za nami wiele wspólnych, ciekawych przedsięwzięć. Kolejne, jeszcze ciekawsze, przed nami" – Michał Kluba, Prezes Zarządu Internet Service S.A., operatora mojeauto.pl.
„Zapotrzebowanie na informacje o szeroko rozumianym sektorze motoryzacyjnym w Polsce w ostatnich latach staje się coraz większe. Nie tylko o oferowanych w sprzedaży modelach aut, ale również o producentach części i komponentów dla motoryzacji. Prezentowany na stronach mojeauto.pl kontent dedykowany praktycznie wszystkim sektorom branży motoryzacyjnej w Polsce oraz stale rosnący zasięg portalu sprawia, że mojeauto.pl jest dla nas bardzo ważnym partnerem medialnym” – mówi Roman Kantorski, Prezes Polskiej Izby Motoryzacji.
Strony zakładają wzajemne poparcie i synergię w zakresie wspólnie realizowanych projektów biznesowych, a pierwsze z nich są już w zaawansowanej fazie wdrożenia. Wspólne działania pozwolą na poszerzenie oferty oraz wzajemną rekomendację produktów skierowanych do sektora motoryzacyjnego w Polsce.