KOMFORT to jeden z wiodących dystrybutorów miękkich i twardych podłóg w Polsce. Zarazem jeden z aktywniejszych graczy na tym rynku. Tomasz Sitka zarządzał marketingiem KOMFORTU w okresie dynamicznego rozwoju firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Pod jego kierunkiem powstawała realizowana teraz strategia marketingowa wsparta wyrazistymi kampaniami reklamowymi, które budowały wizerunek marki jako eksperta w dziedzinie wszystkich typów podłóg „Komfort. Nie tylko wykładziny“. Obecnie w związku z planowanym przeniesieniem siedziby zarządu KOMFORTU do Łodzi, Sitka rozstaje się z firmą. Wiadomo, że rozwija własną firmę zajmującą się aranżacją i wykonaniem wnętrz w przestrzeniach handlowych.
Sprawdź także:
10.05.2024 (12:26)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w kwietniu 2024 r.
W kwietniu 2024 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 194,29 mln transakcji o łącznej wartości 802,21 mld zł. W …
10.05.2024 (12:24)
– informacja prasowa
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt ekologiczny FENG
Credit Agricole aktywnie włącza się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Z nową ofertą kredytów z bezzwrotną …
10.05.2024 (12:23)
– informacja prasowa
Pierwszy oddział VeloBanku w Jaworznie już dostępny
Jaworzno w województwie śląskim zyskało pierwszy oddział VeloBanku. Położona w centralnym punkcie miasta, przy …
10.05.2024 (12:17)
– informacja prasowa
Gotówka od Narodowego Funduszu Gwarancyjnego pomoże firmom zachować płynność finansową
Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie problemów z płynnością …
10.05.2024 (12:15)
– informacja prasowa
Bank Millennium odnotował zysk netto na poziomie 128 mln zł w I kwartale 2024 roku
Grupa Kapitałowa Banku Millennium zaraportowała zysk netto w wysokości 128 milionów zł w I kwartale 2024 r. …
10.05.2024 (12:13)
– informacja prasowa
Zmiany w organach zarządczych Link4 TU
7 maja 2024 r. odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie LINK4 Towarzystwa Ubezpieczeń Spółki Akcyjnej, podczas …