Rekordowe wyniki są efektem przyjęcia w marcu tego roku nowej, bardziej przejrzystej formy przekazu oraz odświeżonego layoutu. Do sukcesu przyczyniły się także niezliczone akcje i wydarzenia organizowane przez wydawnictwo.
Serwis w zmienionej formule funkcjonuje od 30 marca 2005 roku, pod adresem: www.brief.pl. Dostępny jest dla wszystkich prenumeratorów Pierwszego Magazynu Marketing i Sprzedaży „Brief” bezpłatnie. W wortalu można znaleźć między innymi: najświeższe informacje z rynku, materiały warsztatowe, case studies. Rubryka Co? Gdzie? Kiedy? dostarcza informacji dotyczących imprez branżowych (konferencje branżowe, seminaria). Serwis zawiera także rubrykę Ruszyły Kampanie. Tutaj znajdują się informacje o polskich kampaniach reklamowych. Istnieje możliwość obejrzenia kreacji danej kampanii przygotowanej na potrzeby różnych mediów. Sekcje na stronie odpowiadają sekcjom w wersji drukowanej magazynu. Obsługę merytoryczną serwisu zapewnia redakcja magazynu.