W przetargu, który odbył się w październiku ubiegłego roku, swoje propozycje przedstawiły 3 czołowe agencje interaktywne. W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego wybrano projekt, który w najpełniejszym stopniu łączył w sobie założenia koncepcyjne z nietypowymi rozwiązaniami technologicznymi. Spośród wszystkich propozycji, oferta agencji Adv.pl okazała się najbardziej spójna z oczekiwaniami przedstawionymi podczas briefingu. Istotne znaczenie miał także fakt bliskiej współpracy z partnerem zagranicznym odpowiedzialnym za wdrożenie systemu TeamSite, który zgodnie z korporacyjnymi wymaganiami jest obowiązującym systemem zarządzania treścią. – mówi Beata Grabowicz z Działu Marketingu Alima-Gerber S.A.
Oba serwisy będą stanowić kompendium wiedzy dla obecnych oraz przyszłych matek dzięki wielu artykułom, profesjonalnym poradom i interaktywnym narzędziom. Uwadze rodziców warto polecić m.in. kalendarz szczepień czy też system ekspertowy, pozwalający krok po kroku dobrać produkt idealnie zaspokajający potrzeby żywieniowe dziecka. Dodatkowo serwis BoboFrut.pl zawierać będzie gry i zabawy dedykowane najmłodszym. Powierzenie nam realizacji obu serwisów tak uznanych marek to dowód, iż nasza praca cieszy się zaufaniem liderów branż. Warto podkreślić, że jest to kolejny międzynarodowy i znaczący projekt realizowany przez agencję. – mówi Konrad Pankiewicz, dyrektor zarządzający Adv.pl.
Serwisy Gerber.pl oraz BoboFrut.pl zadebiutują z początkiem wiosny.