Magazyn „Cafe” wydawany w nakładzie 62.000 egzemplarzy ukazywał się od września 2003 roku. Dostępny był w dystrybucji niepublicznej, rozsyłany do imiennych adresatów, głównie kobiet w wieku 25-35 z największych miast Polsce.
Większość zespołu redagującego magazyn „Cafe” zostanie zatrudniona przy innych projektach wydawanych w ramach Direct Publishing.
Wydawnictwa tworzone na indywidualne zamówienie klientów to potencjalnie jedno z najbardziej atrakcyjnych narzędzi do wykorzystania w procesie komunikacji – mówi Michał Sztand, Dyrektor Generalny wydawnictwa Direct Publishing. Pozwala na budowanie lojalności i wiarygodną komunikację z konsumentami. Perspektywicznie patrząc, w Polsce ten segment rynku będzie się dynamicznie rozwijał. Z naszej strony niech świadczą o tym choćby trzy nowe kontrakty, które podpisaliśmy z kolejnymi firmami. Stąd nasza decyzja o zaniechaniu wydawania jedynego w naszym portfolio tytułu o powszechnym charakterze.
W marcu br. pojawią się trzy nowe magazyny będące periodykami, autorstwa Direct Publishing realizowane na zamówienia nowych klientów.
Direct Publishing, funkcjonujące na polskim rynku od 2001 roku, to pionier w wydawaniu pism o charakterze custom publishing – współpracuje m.in. z Reemtsma, Imperial Tobacco, British American Tobacco, Reebok Polska, Nike Polska, Traffic Club.