Firma Avaya™ Poland, dostawca systemów komunikacyjnych, rozwiązań oraz usług dla biznesu, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z firmą Algotech Polska, dotyczącą sprzedaży rozwiązań Avaya dla call/contact center oraz rozwiązań telefonii IP przez firmę Algotech.
Algotech oferować będzie rozwiązania Avaya swoim klientom, którymi są firmy ze wszystkich sektorów gospodarki, zamierzające wdrożyć rozwiązania contact center i Help Desk. Firma spodziewa się, że z tej oferty skorzystają również przedsiębiorstwa, posiadające wiele oddziałów i pragnące je połączyć w jednolitą strukturę, lub też zamierzające dokonać modernizacji już funkcjonujących technologii.
Pozyskanie każdego nowego partnera jest dla nas dużym powodem do zadowolenia, szczególnie, gdy partner koncentruje się na oferowaniu głównie rozwiązań Avaya. – mówi Andrzej Podgórski, Channel Manager, Avaya Poland. Tego typu współpraca przynosi wymierne korzyści użytkownikom tych rozwiązań, czego dowodem są dotychczasowe wdrożenia, dokonane przez Algotech.
Zbigniew Marcinkowski, Dyrektor Zarządzający Algotech Polska, dodaje: Cieszymy się, że będziemy mogli proponować naszym klientom rozwiązania Avaya, które cechują się wysoką skalowalnością i stabilnością pracy. Ma to ogromny wpływ na prowadzenie biznesu dziś i planowaniu jego rozwoju na przyszłość.