Sieć City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight w największych miastach Polski. Precyzyjnie określono miejsca, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi.
Pionierska na polskim rynku oferta została przyjęta bardzo życzliwie, co potwierdzają wyniki rocznego funkcjonowania sieci na rynku. Jednocześnie badania Plakat Impact Test potwierdziły wysoką efektywność kampanii przeprowadzanych na nośnikach sieci City Young. Rozpoznawalność kampanii City Young w grupie wiekowej 15-24 była średnio aż o 23% wyższa od rozpoznawalności standardowej kampanii citylightowej przeprowadzonej poza siecią w przeliczeniu na 1 powierzchnię.
Z nowej oferty Clear Channel Poland skorzystali: Cadbury Wedel, Coty Polska (Adidas), Masterfoods Polska (Snickers), Polkomtel (Simplus), PTC (Heyah), Redan (Troll), Reebok Polska, Samsung Electronics Polska, czyli te firmy dla których młody odbiorca jest szczególnie istotny.
Z doświadczenia wiemy, że zakup lokalizacji outdoor nie jest łatwy. Należy dokonać wyboru tak, żeby z szerokiej oferty dobrać dostateczną ilość tablic w dobrych lokalizacjach i uzyskać satysfakcjonujący zasięg. W praktyce jest to niezmiernie trudne – większość dobrych nośników jest zwykle wykupiona lub zarezerwowana. Decydując się na zakup sieci City Young przejrzeliśmy dokładnie wszystkie proponowane lokalizacje. Wiedzieliśmy, że sieć stanowi unikalną ofertę, która pozwoli na zbudowanie pożądanego zasięgu wśród młodych osób w kluczowych aglomeracjach. Siła oddziaływania sieci City Young zaskoczyła nas jednak już po kilku dniach kampanii. Nie sądziliśmy, że kupując stosunkowo niewielką ilość tablic kampania będzie aż tak intensywna i zauważona przez tak wiele osób. – mówi Michał Górnicki, Marketing Manager, Reebok Poland S.A.
W tym roku sieć City Young została doceniona także przez środowisko mediów i reklamy, otrzymując tak znaczące wyróżnienia jak: Impactor 2005, Medal Europejski oraz Media Trendy.
Sukces pionierskiej na polskim rynku sieci dedykowanej udowadnia, że rozpoczął się czas przemyślanej komunikacji marketingowej, dla której istotna jest przede wszystkim jakość oferty oraz umiejętność dotarcia do precyzyjnie określonej grupy odbiorców. Sukces City Young jest wynikiem szczegółowych badań, które zostały przeprowadzone w celu poznania stylu życia konsumentów.
Przez rok funkcjonowania sieci City Young zebraliśmy bardzo wiele pozytywnych opinii naszych klientów. Dziś wiemy, że trud i praca włożona w powstanie sieci dedykowanych przyniosła efekty – zadowolenie naszych klientów. To dla nas najważniejsze, bowiem wszelkie nowatorskie produkty tworzymy właśnie z myślą o nich – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Zarządu Clear Channel Poland.