Przetarg rozpoczął się w styczniu tego roku i brało w nim udział 5 agencji reklamowych. Proces wyboru był wieloetapowy. Nad wybranymi w pierwszym etapie spotami, z których dwa były autorstwa Just, toczyły się badania prowadzone w kilku krajach Europy. W końcu marca, po drugim etapie badań, wybrano ostatecznie spot „Nogi, nogi, nogi“ przygotowany przez Just. Przetarg dotyczyl kampanii ATL.
Sprawdź także:
08.10.2024 (08:01)
– informacja prasowa
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce korzysta z BaseModel.ai
Bank BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce z sukcesem wdrożył rozwiązanie BaseModel.ai, autorską technologię …
08.10.2024 (08:00)
– informacja prasowa
„Przytul 100 tysięcy” w nowej loterii Alior Banku
Ruszyła nowa loteria dla klientów Alior Banku, w której do wygrania są nagrody o wartości 100 zł, 10 tys. zł i 100 …
08.10.2024 (07:59)
– informacja prasowa
Bank Millennium udostępnia wnioski pomocowe dla powodzian
Bank Millennium udostępnił klientom poszkodowanym w ostatniej powodzi możliwość skorzystania z bezzwrotnej pomocy …
08.10.2024 (07:57)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski gotowy na realizację rządowej specustawy powodziowej
PKO Bank Polski jest w pełni gotowy na wdrożenie nowych zapisów rządowej ustawy powodziowej, zapewniając …
08.10.2024 (07:56)
– informacja prasowa
Bank Pekao wprowadza możliwość złożenia wniosku o udzielenie bezzwrotnego wsparcia ze środków Funduszu Wsparcia Kredytobiorców
Klienci indywidualni Banku Pekao, którzy ucierpieli w wyniku powodzi i spłacają kredyt mieszkaniowy mogą skorzystać …
08.10.2024 (07:55)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas partnerem ogólnopolskiej, branżowej kampanii na rzecz cyberbezpieczeństwa
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. …