Aktywacji odbiorcy przelewu można dokonać:
• samodzielnie w Automatycznym Bankierze
• samodzielnie w Citibank Online przy pomocy „kodu aktywacyjnego SMS”
• u Doradcy CitiPhone
• u Doradcy w oddziale Banku
Definiowanie, czyli dodanie nowego odbiorcy do listy lub zmiana danych dotychczasowego odbiorcy odbywa się na dotychczasowych zasadach, tzn.: samodzielnie w Citibank Online lub za pośrednictwem Doradcy CitiPhone i w oddziale banku.
Wszyscy odbiorcy wprowadzeni do Citibank Online przed dniem 13 maja 2006 r. nie będą wymagali aktywacji. Oznacza to, że transakcje na rachunki tych odbiorców będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
Aktywacja odbiorcy nie ma zastosowania w przypadku odbiorców zagranicznych – dodawanie tych odbiorców do listy będzie możliwe jedynie u Doradcy CitiPhone i w oddziałach banku.
W związku z wprowadzaną zmianą serwis transakcyjny Citibank Online w nocy z piątku na sobotę (12-13 maja 2006r.) będzie niedostępny.
