Richard Leurig ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla branży przetwarzania transakcji i płatności. Od 2004 roku pracował w GTECH, korporacji będącej większościowym udziałowcem firmy POLCARD. Był odpowiedzialny za rozwój technologii, operacji i nowych produktów w obrębie działu Commercial Services. W okresie ostatnich dwóch lat blisko współpracował z kadrą zarządzającą firmy POLCARD. Richard Leurig zajmował także stanowisko Wiceprezesa ds. planowania strategicznego w Comdata Stored Value Systems oraz Dyrektora IT i Wiceprezesa ds. Rozwoju w MoneyGram International. Pracując na stanowiskach kierowniczych związanych z rozwojem działalności biznesowej, informatyką oraz rozwojem produktowym i korporacyjnym zyskał wszechstronne doświadczenie w zakresie różnorodnych branż i sektorów, w tym instytucji finansowych, sprzedaży, płatności i rozliczeń kartowych oraz sieci bankomatów.
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …