„mBank (marka BRE Banku) wystartował jako pierwszy w Polsce wirtualny operator komórkowy w drugiej połowie grudnia zeszłego roku. Nie ma własnej sieci, lecz współpracuje z Polkomtelem. Od debiutu klienci operatora zamówili 15 tys. kart telefonicznych. Około 5 tys. z nich korzysta z komórek mBanku regularnie. Gdyby tempo sprzedaży kart utrzymało się na dotychczasowym poziomie, to na koniec roku mBank miałby ok. 90 tys. użytkowników. A planuje ponad 70 tys. więcej.” – informuje gazeta.
Nie spodziewaliśmy się na tym etapie dużo więcej abonentów. Sprzedaż powinna wzrosnąć, kiedy silniej zintegrujemy usługi komórkowe z serwisem bankowym, kiedy możliwa będzie głębsza automatyzacja procesu zasilania konta telefonicznego. Poza tym uruchamiamy nowe, poza sprzedażą wysyłkową, kanały dystrybucji usług. Podtrzymujemy plany sprzedaży na poziomie 160 tys. użytkowników na koniec roku – powiedziała „Rz” Agnieszka Walczak-Karbowska, szef komórkowego projektu.
„Bank liczy, że sprzedaż wzrośnie dzięki nowym produktom. Do końca marca chce wprowadzić usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu. – Dostępne będą dla komputerów stacjonarnych i przenośnych za pośrednictwem modemów – rozważamy możliwość kredytowania tych urządzeń – jak i dla zaawansowanych telefonów komórkowych. Różne będą formy rozliczeń, np. zryczałtowana opłata za dany okres – mówi Agnieszka Walczak-Karbowska. Według niej bank przymierza się również do zmodyfikowania stawek za połączenia telefoniczne. Klienci mBanku otrzymają korzystniejszą ofertę.” – czytamy.
26 lutego mBank mobile rozpocznie testy nowej usługi – potwierdzeń transakcji dokonywanych w mBanku za pomocą wiadomości SMS oraz email. Dzięki usłudze, klienci bedą mogli otrzymywać informacje o każdej zmianie na swoim rachunku. Testy potrwają około miesiąca, a nowa funkcjonalność zostanie udostępniona wszystkim klientom w ciągu najbliższych 3 miesięcy.