Żadna firma motoryzacyjna ani bank elektroniczny nie wdrażały dotąd w Polsce tak złożonego organizacyjnie i logistycznie programu. Nad projektem od ponad roku pracuje cały sztab ludzi. Twórcą koncepcji i koordynatorem wszystkich działań jest Agencja Marketingu Relacyjnego Oskar Wegner. Agencja została wyłoniona do realizacji tego zadania w wyniku wielostopniowego procesu przetargowego. O wyborze agencji Oskar Wegner zadecydowało jej doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów oraz jej umiejętność precyzyjnego dopasowania rozwiązań do strategicznych celów programu.
„Wierzymy, że program znacznie przekracza polskie standardy – zarówno pod względem wielkości, jak i korzyści oferowanych swoim uczestnikom. Uczestnicy programu mogą spodziewać się znaczących, sięgających kilku tysięcy złotych korzyści finansowych oraz licznych dowodów naszej troski o ich emocjonalną satysfakcję. To pionierskie przedsięwzięcie. Jeszcze nikt przed nami nie zdecydował się na program marketingowy, który w sposób systemowy nagradza lojalnych klientów marki oraz który tę lojalność buduje poprzez dostarczanie jeszcze większych wartości, niż sama satysfakcja z użytkowania samochodu.. ” – mówi Stephen Longmore, After Sales Coordinator, osoba odpowiedzialna za przygotowanie programu w Toyota Motor Poland.
Uczestnicy Toyota More zawsze będą w centrum uwagi. Służyć temu będzie zindywidualizowana komunikacja, dopasowane do ich zainteresowań nagrody i oferty specjalne oraz przejrzysty i bardzo korzystny system punktacji. Każdy uczestnik będzie traktowany indywidualnie. Umożliwi to między innymi wielokanałowa komunikacja, oparta w dużej mierze na Internecie. Organizatorzy chcą prowadzić prawdziwy dialog, uważnie badając oczekiwania uczestników i wsłuchując się w ich głosy.
Największy wpływ na unikalny charakter programu będzie miał jego współorganizator: Toyota Bank. Każda transakcja bezgotówkowa realizowana z udziałem emitowanych przez bank kart debetowych i kredytowych będzie przysparzała uczestnikom programu dodatkowych punktów. „Efekt synergii ułatwia osiągnięcie kluczowego celu – troskę o jak największą satysfakcję uczestników Toyota More. Dzięki programowi rośnie atrakcyjność naszej oferty bankowej.” – powiedział dr Piotr S. Juda, Prezes Zarządu Toyota Bank Polska.
Atrakcyjność programu wzmacnia obecność partnerów. Dzięki nim, uczestnicy Toyota More będą mieli więcej okazji do gromadzenia dodatkowych punktów oraz możliwość korzystania z różnych przywilejów zakupowych. Do partnerstwa w programie zostały zaproszone najlepsze w swoich kategoriach i branżach firmy w Polsce – firmy cieszące się popularnością, uznaniem i prestiżem, między innymi firmy ubezpieczeniowe, sieć stacji benzynowych, telefonia komórkowa oraz sieci sklepów z markową odzieżą.
Agencja Oskar Wegner zadba by w kolejnych miesiącach i latach program systematycznie się rozwijał. Już teraz dostępny jest, zrealizowany przy współpracy z agencją interaktywną Byss, przyjazny serwis internetowy – www.toyotamore.pl – z szerokim opisem korzyści i szczegółowymi zasadami programu. W jego kolejnych odsłonach pojawią się nowi partnerzy i nowe atrakcje. Uczestnicy programu bardzo szybko przekonają się, jak elastyczne i pojemne może być słowo „more”.