Joanna Berlińska, Menedżer ds. Marketingu firmy emFinanse, Doradcy Finansowi: – Zostaliśmy zaproszeni do współpracy przez wydawnictwo Polskapresse, które rozpoczęło akcję promocyjną nowego dziennika ’POLSKA’. Skorzystaliśmy z propozycji, mając na uwadze przede wszystkim potrzeby naszych potencjalnych klientów. Dzięki akcji dajemy możliwość skorzystania z naszych porad także w weekendy.
Akcja marketingowa wydawnictwa zaplanowana została na trzy miesiące – do 15. grudnia. W jej ramach stworzono wyspy promocyjne w centrach handlowych w wybranych miastach Polski. Każdego dnia poruszane są inne tematy, soboty natomiast przeznaczone zostały dla porad finansowych, które przeprowadzają eksperci firmy emFinanse. – Wybór dnia podyktowany jest przede wszystkim potrzebami naszych klientów – podkreśla Joanna Berlińska z emFinanse. – Wprawdzie nasze oddziały i placówki w ciągu tygodnia otwarte są do późnych godzin popołudniowych, a nasi specjaliści mogą spotkać się z klientami w dogodnych dla nich miejscach, jednak w ciągu tygodnia wiele osób nie ma na to czasu. Dzięki temu przedsięwzięciu zaoferowaliśmy im porady także w dni wolne od pracy i codziennych obowiązków.
W ciągu trzech miesięcy zaplanowano szereg tematów, które będą poruszane na wyspach promocyjnych dziennika ‘POLSKA’. – W poszczególne dni będziemy mówić o kredytach samochodowych, inne soboty poświęcimy na kredyty hipoteczne, gotówkowe, czy inwestycje – wymienia Joanna Berlińska, ekspert emFinanse. – Będziemy mówić o tym, jak zaplanować przyszłość własną i swoich dzieci, jak przygotować się do emerytury, jak przygotować się na roczne wydatki. Nasi eksperci na bieżąco będą mogli ocenić zdolność kredytową każdego, kto się do nich zgłosi, odpowiedzieć na szereg pytań, a nawet wskazać optymalne rozwiązanie ewentualnych problemów i zagadnień.
Pierwszy sobotni dyżur specjaliści emFinanse pełnili już w sobotę, 20. października. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. – Ten dzień poświęcony był głównie kredytom hipotecznym – mówi Joanna Berlińska. – Zgłosiło się wiele osób, które chciały dowiedzieć się, czy mogą sobie pozwolić na kredyt, pytano się o dodatkowe koszty z tym związane. Ale pojawiały się także pytania dotyczące inwestycji, rynku funduszy i możliwości, jakie daje im lokowanie pieniędzy w TFI. Ogromne zainteresowanie poradami jest dowodem, że pomysł ten się sprawdził.
Akcja potrwa do 15. grudnia. – Zapraszamy wszystkich zainteresowanych rozmową z ekspertami w dziedzinie finansów – zachęca Joanna Berlińska. – Harmonogram spotkań wraz z listą poruszanych tematów można otrzymać na wyspach promocyjnych w każdą sobotę.