„- Utwierdziło nas to w przekonaniu, że klienci cenią sobie czas i akceptują zwieranie umów kanałami elektronicznymi – komentuje Sławomir Lachowski, prezes BRE Banku. Nie ukrywa, że teraz emUbezpieczenia (to nazwa tej grupy produktów) będą się rozwijać znacznie szybciej. Bank stawia między innymi na większą sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, które cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków podróżujących samodzielnie. Zamierza także rozwijać ubezpieczenia mieszkaniowe. Do tej pory oferował przede wszystkim ubezpieczenia kredytów hipotecznych. Bank myśli także o wprowadzeniu produktów ‚życiowych’. Z oferty ubezpieczeniowej banku mogą korzystać także Polacy za granicą i obcokrajowcy w Polsce. „, informuje gazeta.
Wczoraj BRE Bank opublikował wyniki finansowe po III kwartele 2007 r. Od początku roku do końca września Grupa BRE Banku wypracowała 749,8 mln zł skonsolidowanego zysku brutto, co oznacza wzrost o 86% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (403,4 mln zł po III kwartałach 2006). Zysk z działalności powtarzalnej wyniósł w tym okresie 646,6 mln zł brutto i 509,109 mln zł netto. Jednocześnie wskaźnik ROE (bez uwzględnienia transakcji sprzedaży SAMH) wyniósł 32,6% brutto.