Prowadzenie obrad: Remigiusz Kaszubski, Związek Banków Polskich
W PROGRAMIE:
Wielokanałowość sprzedaży usług – podstawą rozwoju działalności bankowej
– Dr Remigiusz Kaszubski (dyrektor w Związku Banków Polskich)
Rola CRM w marketingu relacyjnym bankowości wielokanałowej
– prof. Krzysztof Opolski (Uniwersytet Warszawski)
Rozwiązania e-banking w oparciu o platformę Microsoft Office SharePoint Server 2007
– Dorota Bury (Microsoft)
PayByNet jako niezbędny element bankowości elektronicznej
-Tomasz Jończyk (Krajowa Izba Rozliczeniowa)
eArchiwum – efektywne źródło wzrostu konkurencyjności dla banków
– Mariusz Zychowicz (Dyrektor Handlowy Departamentu Sprzedaży, Krajowa Izba Rozliczeniowa)
Bank jako wirtualny operator GSM (MVNO). W jaki sposób można połączyć działalność bankową z usługami telekomunikacyjnymi
– Tomasz Kulisiewicz (ekspert rynku IT)
Klient w banku – problemy prawne w przekazywaniu informacji o klientach i ochronie ich danych osobowych przy okazji bankowych działań wielokanałowych
-mec. Piotr Bodył Szymala (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Bank Zachodni WBK S.A.)
Data: 06 grudnia 2007 roku
Miejsce: Warszawa
WIĘCEJ INFORMACJI:
www.cpi.com.pl/imprezy/2007/be/index.php
FORMULARZ BEZPŁATNEGO UDZIAŁU
www.cpi.com.pl//imprezy/2007/be/free/index.php
