PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeWiększe zyski i początek ekspansji mBanku

Większe zyski i początek ekspansji mBanku

Informacje 05.02.2008 (09:27)

– Rok 2007 był dla mBanku bardzo pracowitym, ale udanym okresem. Odzwierciedleniem tego są znakomite wyniki mBanku w Polsce oraz udany start mBanku za granicą: w Czechach, na Słowacji oraz Wielkiej Brytanii. W 2007 roku mBank odnotował najwyższy w swojej historii przyrost liczby klientów, rachunków, aktywów pod zarządzaniem, a także rekordowy zysk brutto – mówi Piotr Gawron, Dyrektor BRE Banku ds. mBanku. – Tak dobre wyniki mogły zostać osiągnięte dzięki korzystnej ofercie, dużej aktywności w obszarze działań marketingowych oraz skutecznej sieci sprzedaży.

mBank w liczbach pod koniec 2007 roku

Przyrost liczby klientów w 2007 roku był najwyższy w historii mBanku – w sumie mBank pozyskał 338 tys. nowych klientów. Obecnie z usług mBanku korzysta już 1,63 mln, co daje 26% wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. Przyrost rachunków był również najwyższy – klienci otworzyli ponad 461, 6 tys rachunków. Wartość aktywów osiągnęła 10,12 mld z czego 7,63 mld to depozyty. mBank w 2007 roku osiągnął 2,97% udział w rynku w depozytach, z kolei udział w rynku kredytów obecnie wynosi 2,29%.

Pomimo pogorszenia sytuacji na GPW Supermarket Funduszy Inwestycyjnych zdobywa coraz większą popularność – już ponad 47% mKlientów inwestuje za pomocą platformy. Budowanie portfela inwestycyjnego poprzez platformę Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych to prosty, wygodny i korzystny sposób na pomnażanie swoich oszczędności. mBank nie pobiera opłat za zakup bądź zbyciem jednostek funduszu a także aktywację usługi. Co więcej oferta mBanku umożliwia zakup jednostek już ponad 153 jednostek różnych funduszy.

Obroty w eMAKLERZE w 2007 roku wyniosły 5 728 mln PLN a liczba rachunków wzrosła o 141%. eMAKLER to usługa mBanku, która daje dostęp do Giełdy 24 godziny na dobę. Dzięki łatwej obsłudze a także możliwości składania zleceń oraz obserwowania notowań online, eMAKLER jest bardzo wygodnym narzędziem inwestycyjnym.

Nowości w mBanku w 2007 r.

Już w lutym mBank uruchomił Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych. Projekt ten spotkał się z uznaniem zarówno klientów, jak i ekspertów. Ideą SUS jest zapewnienie klientowi wygody poprzez umożliwienie szybkiego wyboru, spośród ofert różnych ubezpieczycieli, polisy AC i OC, najlepiej dopasowanej do jego potrzeb. Wyróżnikiem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest także cena – rankingi publikowane w prasie, niejednokrotnie pokazały, iż decydując się na polisę w SUS, klient płaci mniej, niż u innych ubezpieczycieli.

– Strategicznym projektem 2007 roku był start mBanku w Czechach i na Słowacji w listopadzie. W obu krajach bank proponuje klientom rachunek bieżący i oszczędnościowy wraz z kartami debetowymi, a także kredyt hipoteczny. Już wkrótce w ofercie pojawi się kredyt gotówkowy, a do końca 2008 mBank zamierza wprowadzić karty kredytowe dla klientów indywidualnych a także produkty bankowe dla mikroprzedsiębiorstw, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych oraz e-commerce z mTRANSFEREM – mówi Piotr Gawron.

Na koniec grudnia 2007 mBank w Czechach obsługiwał 17,5 tys. klientów, którzy otworzyli 24,4 tys. rachunków. Wartość depozytów na tych rachunkach wynosiła 4,3 mln EURO. Sieć sprzedaży liczyła 4 lokalizacje (1 mKiosk i 3 Centra Finansowe). Na Słowacji liczba klientów sięgnęła 8,2 tys., a rachunków – 12 tys. sztuk. Wartość depozytów na tych rachunkach wynosiła 4,1 mln EURO. Sieć sprzedaży liczyła 9 lokalizacji (7 mKiosków i 2 Centra Finansowe).

Dodatkowo w grudniu 2007 r. mBank otworzył również Centrum Finansowe w Londynie, obsługujące Polaków, którzy planują zakup nieruchomości w Polsce. W pierwszej połowie 2008 r. zamierza uruchomić pełen zakresu usług bankowości detalicznej w Wielkiej Brytanii.

Nagrody dla mBanku w 2007

2007 rok zaowocował również prestiżowymi nagrodami dla mBanku. mBank mobile, bankowy operator komórkowy, otrzymał wyróżnienie Mobile Internet w kategorii „Wydarzenie roku” a także został laureatem konkursu „Gazety Bankowej” Lider Informatyki Instytucji Finansowych. mBank jest także zdobywcą pierwszej edycji Gold Standard, w kategorii „ Konta osobiste” – profesjonalnego, niezależnego badania satysfakcji Klientów. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał nagrodę w konkursie Indywidualność Rynku – Merkury 2007 w kategorii PRODUKT-USŁUGA. Ponadto ofertę mBIZNES uznano za najlepszą propozycję dla małych i średnich firm w rankingu miesięcznika „Forbes”.

Marka mBank w 2007

W 2007 roku mBank umocnił swoją pozycję na rynku usług finansowych. Badania wizerunku marki przeprowadzone przez IQS i Quant Group na zlecenie mBanku pokazują, że zaufanie do marki mBank znacząco wzrosło. Marka mBank wśród klientów postrzegana jest jako zdecydowany lider w bankowości internetowej – zgodnie z misją mBanku maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych mBank to oszczędność czasu, komfort, atrakcyjna cena, szybkość działania oraz szeroki wachlarz usług.

W drugiej połowie 2007 roku mBank przeprowadził intensywną kampanię reklamową, w której konsekwentnie namawiał klientów, aby nie wierzyli sloganom i sami sprawdzali ofertę banku. Spoty reklamowe promowały bezpłatne eKONTO, ofertę dla mikrofirm oraz produkty inwestycyjne. Kampania była widoczna w najważniejszych stacjach telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TV4, TVN24 oraz kanałach tematycznych), Internecie, prasie oraz sieci kin Cinema City.

Dokładnie w siódme urodziny, w nocy z 25/26 listopada, mBank uruchomił nową wersję serwisu http://www.mbank.pl/. Nowy portal mBanku jest zgodny z najnowszymi trendami i nowoczesnymi rozwiązaniami w Internecie, które pojawiły się wraz z nadejściem ery Web 2.0. To portal Ery 2.0, nastawiony tak, jak i cały mBank na łatwość obsługi w Internecie, interakcję z klientami, szybkie wyszukiwanie informacji, wzajemną edukację oraz radość z użytkowania. Portal mBanku, poza całkowicie nowym i ergonomicznym projektem graficznym oraz przebudowaną architekturą informacji, to przede wszystkim wyszukiwarka oparta na mechanizmie światowego lidera – firmy Google (pierwsze wdrożenie tego narzędzia na stronach polskiego banku), blogi ekspertów, nowe Forum dla klientów i użytkowników portalu ze stronami-profilami uczestników dyskusji oraz kanałem RSS do subskrypcji informacji.

Działalność charytatywna i społeczna

Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kultura i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne.

Promując aktywny tryb życia, mBank wystąpił z dwoma własnymi inicjatywami – mBank Łódź Maraton (od 2004 r.) oraz mBank eXtreme w Sielpi (od 2001 r.) – imprezy dla wszystkich tych, którzy nie tylko lubią sprawdzać granice swojej wytrzymałości, ale także chcą aktywnie spędzić czas z bliskimi. W czwartej edycji Maratonu wystartowała rekordowa liczba siedmiuset biegaczy. Coraz popularniejsze staje się także mBank eXtreme – 600 sportowców uczestniczyło w ostatniej edycji eventu.

W 2007 roku mBank był mecenasem drugiego co do wielkości festiwalu muzyczny w Polsce OFF Festival w Mysłowicach, prezentujący wykonawców muzyki alternatywnej z kraju oraz zagranicy.

mBank jest nie tylko sponsorem, mecenatem czy darczyńcą ale także inicjatorem wielu wydarzeń.

Tradycją mBanku jest przeprowadzanie z okazji świat Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy zbiórki pieniędzy dla Fundacji wspierających najbardziej potrzebujących. Dodatkowo, co roku seria gadżetów mBanku zostaje zlicytowana podczas aukcji internetowej, z której całkowity dochód jest przekazywany na kolejne Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

mbank 2008-02-05
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mbank

Sprawdź także:

a 0 Credit Agricole udzielił kredytu dla KGHM
10.12.2025 (05:17) – informacja prasowa

Credit Agricole udzielił kredytu dla KGHM

Wraz z konsorcjum 14 innych banków Credit Agricole udzielił niezabezpieczonego kredytu odnawialnego dla spółki KGHM …

a Kariera w finansach 0 Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania
09.12.2025 (15:14) – informacja prasowa

Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania

Najnowsza edycja badania „Kobiety w finansach” pokazuje, że rozwój sztucznej inteligencji istotnie zmienia sposób …

a 0 Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów
09.12.2025 (15:12) – informacja prasowa

Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów

Do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) dołączyła firma Leasys Polska Sp. z o.o., jedna z …

a 0 eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych
09.12.2025 (15:11) – informacja prasowa

eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych

eService we współpracy z Visa przeprowadził badania jakościowe i ilościowe dotyczące rynku usług płatniczych w …

a Kariera w finansach 0 Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia
09.12.2025 (15:10) – informacja prasowa

Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

Już 24 grudnia 2025 roku wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu pracy, która nakłada na pracodawców obowiązek …

a 0 Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao
09.12.2025 (15:07) – informacja prasowa

Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao

Bank Pekao wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przygotował wyjątkową ofertę – nawet 10 proc. rabatu na …

PRNews.pl

Zobacz również

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Liczba kart debetowych w Polsce nieustannie rośnie.…

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych w Polsce po III…

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców