Na potrzeby kampanii Hand Made przygotowała 30-sekundowy spot reklamowy, w którym ponownie wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena. W spocie wykorzystywany jest również motyw „cube“ (charakterystycznego sześcianu), który z dużym sukcesem został wprowadzony w komunikacji dotyczącej konta osobistego Nordea Spektrum w styczniu br. W obecnej kampani „cube“ jest elementem tworzącym ścieżkę inwestycyjną, po której kroczy Toni. Ścieżka w symboliczny sposób ilustruje cechy produktu inwestycyjnego. Kostki jako stopnie prowadzące do zysku na jej końcu, podkreślają przewagę nad konkurencją. Komunikacja akcentuje cechy polisy Nordea Profit Plus, które łączą zalety lokaty oraz ubezpieczenia na życie: wysokie oprocentowanie, atrakcyjne okresy oszczędzania i pełne bezpieczeństwo inwestycji.
Realizację kampanii ze strony Banku Nordea prowadzi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. W Hand Made za przygotowanie kampanii odpowiada team kreatywny: Radek Jakubiak (copywriter) i Grzegorz Karwala (art director) oraz Joanna Pająk (account manager) i Artur Lalewicz (client service director). Spot wyreżyserowany został przez Piotra Rzeplińskiego. Produkcję filmową przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Kampania telewizyjna prowdzona będzie w TVN 24, oraz kanałach Discovery i wybranych stacjach tematycznych (AtMedia). Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy MPG.
Telewizja jest jedym z kanałów wykorzystywanych w rozpoczętej przed tygodniem kampanii polisy Nordea Profit Plus. Agencja Hand Made przygotowała równieź działania w prasie (ogłoszenia prasowe oraz inserty m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce i Metrze) oraz materiały do placówek Banku.
Polisa Nordea Profit Plus to kolejna kampania reklamowa przygotowana przez agencję Hand Made dla Banku Nordea. W marcu dobiega końca kampania konta osobistego Nordea Spektrum, przygotowana również przez Hand Made.