Kampania potrwa od 15 kwietnia do połowy maja. Celem niestandardowej komunikacji oszczędności wynikających z korzystania z usług mBanku, jest umacnianie wizerunku banku bez większości opłat i prowizji oraz wzrost akwizycji klientów.
Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii, w 7 największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice i Trójmiasto) zobaczyć będzie można śmieciarki z hasłem: Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? Policz i wybierz mBank. Akcja obejmie także 20 wybranych centrów handlowych, gdzie na koszach na śmieci, przez miesiąc widoczne będą tabliczki plexi z tym samym hasłem.
Kolejnym nietypowym miejscem, gdzie będzie się można zetknąć z kampanią mBanku będzie 25 największych klubów fitness (m.in. sieć „Gymnasion”) oraz 15 basenów, gdzie przez miesiąc znajdować się będą naklejki na szafkach w szatni, lustrach w WC oraz pod prysznicami z hasłami, takimi, jak:
– Pieniądze uciekają jak woda, gdy płacisz za swoje konto i przelewy! – lustra nad umywalkami, kabiny prysznicowe, etc.
– Ile wejść na basen miałbyś gratis, gdybyś nie płacił za konto i przelewy? – na szafkach szatni na basenie
mBank będzie również obecny na 20 uczelniach w 7 największych miastach Polski. Naklejki z hasłami: Ile batoników miał byś GRATIS, gdybyś nie płacił za konto i przelewy? lub Ile takich napojów miałbyś GRATIS, gdybyś nie płacił za konto i przelewy?; znajdą się na podłodze przed automatami ze słodyczami i napojami.
Ponadto kampania obejmie kina z sieci MultiKino i Silver Screen, gdzie hasła reklamowe znajdą się na koszach na śmieci oraz, w postaci naklejek, na lustrach w toaletach.
Uzupełnieniem kampanii ambientowej będą bannery w serwisie internetowym mBanku oraz megaboardy zlokalizowane przy niektórych Centrach Finansowych.
– Po raz kolejny mBank prezentuje przewagę swojej oferty w nietypowy, oryginalny sposób. Podobnie, jak we wcześniejszej kampanii ‘Nie musisz wierzyć reklamie’, nie obiecujemy Klientom nierealnych zysków, a skłaniamy ich do zastanowienia i racjonalnego wyboru oferty finansowej – mówi Piotra Jakubowski z Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku.
Koncepcję kreatywną i projekty do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, media zakupił dom mediowy Vizeum, a od strony realizacyjnej kampanię prowadzi Fabryka Pomysłów.
Wyróżnikami eKONTA w mBanku są:
– bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku,
– brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne przez Internet
– bezpłatna karta Visa Electron umożliwiająca zakupy przez Internet,
– bezpłatny dostęp do prawie 2500 bankomatów w kraju Sieci Euronet, BZ WBK, Cash4You i eCard,
– brak prowizji za wypłatę gotówki za granicą.
mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie.