Wyświetlanie stanu konta przed zalogowaniem, sprawdzanie pełnej historii transakcji i dokonywanie błyskawicznych przelewów przede wszystkim tego oczekują klienci od bankowych aplikacji mobilnych. To, że banki potrafią iść z duchem czasu i wsłuchiwać się w głosy klientów, udowadnia najnowsza aplikacja ING Banku Śląskiego.
– Aplikacja Moje ING mobilne zostanie udostępniona klientom w połowie czerwca obecnego roku. Główny cel stworzenia nowego produktu to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Poprzednią aplikację mobilną wdrożyliśmy już jakiś czas temu, ale klienci zwracali uwagę, czego chcą jeszcze. W nowej aplikacji dostarczamy te oczekiwane rozwiązania – mówi serwisowi infoWire.pl Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.
Klienci korzystający z aplikacji będą mogli logować się do systemu odciskiem palca lub PIN-em bez konieczności podawania loginu. Będzie też możliwość obejrzenia stanu konta w postaci kwotowej lub procentowej przed zalogowaniem. Co ważne, wprowadzenie tych, a także innych, udogodnień nie odbyło się kosztem bezpieczeństwa. W przyszłości aplikacja zostanie wzbogacona o kolejne funkcje, między innymi pozwalające na płatności BLIK i HCE. Planowane jest również wdrożenie wersji dla przedsiębiorców.
Moje ING mobilne będzie dostępne na systemy iOS, Android i Windows Phone 10.