Europ Assistance Polska wspólnie z Link4 oferują osobom podróżującym za granicę możliwość telefonicznej konsultacja medycznej. Telekonsultacja to bezpieczna i wygodna alternatywa dla tradycyjnej wizyty ambulatoryjnej.
Klienci Link4, którzy maja wykupioną polisę turystyczną i podróżują poza granicami kraju, mogą w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku skorzystać z telekonsultacji. Takie rozwiązanie daje możliwość telefonicznej konsultacji medycznej, bez względu na to, w jakim rejonie świata znajduje się podróżujący. W ten sposób ubezpieczony może skorzystać z pomocy polskojęzycznego lekarza przez całą dobę.
– Telekonsultacja to idealne rozwiązanie, aby w szybki i prosty sposób skontaktować się z lekarzem. Rekomendujemy korzystanie z tego rozwiązania w przypadku mniej poważnych dolegliwości, takich jak: drobne urazy, bóle pleców, przeziębienia, zatrucia pokarmowe, wysypki, porażenia słoneczne, którym nie towarzyszy gorączka wyższa niż 38°C. Co ważne, telekonsultacja pomaga zaoszczędzić ubezpieczycielowi spore nieraz kwoty. Przykładowe, średnie koszty wizyty ambulatoryjnej to 324 euro w Europie, 625 euro w Ameryce Płn., czy 505,90 euro w Ameryce Płd. – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.
Konsultacja może odbywać się telefonicznie lub za pośrednictwem internetu, przez wideokonferencję, co daje możliwość pokazania lekarzowi objawów i symptomów ewentualnych chorób. Klient ma możliwość kontaktu z lekarzem za pomocą programów i aplikacji tj. Skype, Messenger, Whats App oraz otrzymywania recept drogą mailową bądź na smartfona.
Telekonsultacja jest wygodną alternatywą dla tradycyjnej pomocy ambulatoryjnej. Jeśli sytuacja nie jest poważna, klient otrzymuje stosowną poradę bez konieczności wychodzenia z hotelu i udawania się do placówki medycznej.