„Do konkursu zostało zaproszonych kilka czołowych, polskich agencji interaktywnych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Adv.pl, gdyż agencja posiada odpowiednie kompetencje w zakresie realizacji celów biznesowych instytucji finansowych, a takie doświadczenie jest dla nas ważne. Współpracowaliśmy z Adv.pl przy tworzeniu m.in. KredytOnline.pl oraz KlubMaxima.pl.
– Oferta przedstawiona przez Adv.pl wyróżniła się nie tylko koncepcją nowego serwisu internetowego, ale interesującymi propozycjami działań e-marketingowych” – mówi Arkadiusz Cempura, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej LUKAS Banku.
Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii, opracowanie architektury informacji, prototypowanie, warstwę prezentacyjną oraz technologię. Głównym celem prac będzie stworzenie innowacyjnej platformy komunikacyjno-sprzedażowej. Serwis zostanie zrealizowany do końca I kwartału 2009 roku.