Ocena propozycji agencji nastąpiła w kilku kategoriach, m.in. zrozumienie briefu, kreacja i prostota zaproponowanego rozwiązania. S4 poradziła sobie najlepiej w realizacji większości z nich – mówi Dorota Anchim, kierownik ds. komunikacji w Géant Polska. Kampania z okazji 9 urodzin Géant w Polsce ruszy w październiku. Agencja Reklamowa S4 współpracuje z Géant Polska od grudnia 2004. Dotychczas przygotowała i zrealizowała program lojalnościowy, mailing do klientów oraz materiały POS do programu Géant Podróże. S4 jest fullserwisową agencją działającą w branży od 8 lat. Ma dwa oddziały w Krakowie i Warszawie. Jako jedna z niewielu agencji posiada m.in. wyspecjalizowany
w obsłudze multimediów dział Epeiron Interactive oraz własne studio Foto.
Sprawdź także:
13.03.2025 (18:13)
Europ Assistance Polska kontynuuje współpracę z Bartkiem Matusiewiczem
Europ Assistance Polska już drugi rok z rzędu będzie wspierać Bartosza Matusiewicza, młodego sportowca w dążeniu do …
13.03.2025 (18:09)
Zaangażowanie pracowników rośnie niemal na całym świecie, ale nie w Polsce
Niemal co piąty pracownik na świecie ocenia się jako w pełni zaangażowany w pracę. To najlepszy od dziesięciu lat …
13.03.2025 (18:07)
Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym zarządem. Prezeską została Karolina Łuczak
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) wybrało skład zarządu na lata 2025-2027. Nowa prezeska PSPR, …
13.03.2025 (18:04)
Bank Millennium Hipoteczny przeprowadził emisję listów zastawnych o wartości 800 mln zł
Millennium Bank Hipoteczny przeprowadził emisję hipotecznych listów zastawnych o łącznej wartości nominalnej 800 …
13.03.2025 (14:34)
Zarządzenie ryzykiem ESG – wytyczne Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego a wdrożenie w sektorze bankowym w Polsce
Europejski Urząd Nadzoru Bankowego (EBA) opublikował ostateczne wytyczne dotyczące zarządzania ryzykami …
13.03.2025 (14:32)
Zielona transformacja: szanse i wyzwania dla małych i średnich przedsiębiorstw – nowy raport Santander Bank Polska
Zielona transformacja to nie tylko wyzwania, ale i szanse dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nowy raport …