Agencja Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Alea Broker. Jest to kolejny projekt agencji z branży ubezpieczeniowej.
Współpraca z Prelite zakłada wsparcie kampanii marketingowej Alea Broker poprzez działania w obszarze relacji z mediami, jak również koordynowaniem profilu Ryzyka w biznesie na portalu społecznościowym Facebook. Broker do tej pory nie korzystał z kompleksowych usług agencji public relations.
– Decydując się na współpracę z Agencją Prelite pragniemy przede wszystkim podnieść świadomość przedsiębiorców w Polsce w zakresie zarządzania ryzykami. Wierzę, że dzięki platformie wymiany opinii i informacji jaką jest profil Ryzyka w biznesie, grono osób zainteresowanych tematyką ubezpieczeń dla firm będzie się stale powiększało – mówi Jarosław Oleksy, prezes zarządu Alea Broker.
Alea Broker istnieje na polskim rynku od 2003 roku, współpracując z większością towarzystw ubezpieczeniowych i oferując wszystkie dostępne w Polsce rodzaje polis. Działalność poznańskiego brokera obejmuje między innymi zabezpieczenia majątku przedsiębiorstw i przyszłości ich pracowników, jak również pomoc i nadzorowanie procesu likwidacji szkód. Szeroki wachlarz usług firmy skierowany jest do przedsiębiorstw produkcyjnych, budowlanych, handlowych oraz usługowych, a także do sektora rolniczego.
Realizacja projektu jest przewidziana na okres pół roku. Z ramienia agencji projekt koordynuje Paulina Popek.
Źródło: Prelite – Agencja Public Relations