Mimo trwającego kryzysu na rynkach finansowych dynamicznie rośnie baza depozytów Alior Banku. Na 16 grudnia 2008 r. suma zdeponowanych w banku środków wynosiła 434 milionów zł, 90% tej kwoty przypada na klientów indywidualnych. Bank udzielił też 67 milionów zł kredytów, w tym 49 milionów zł kredytów dla biznesu.
Konkurs „Zbuduj z nami nowy bank!” zakończył się sukcesem. Spośród 93 000 uczestników internetowej społeczności Alior Banku, 30 500 (32%) zarejestrowało się wpisując swój PESEL, natomiast już 13 500 (14,5%) założyło konto osobiste i odebrało nagrodę. Nie są to jeszcze ostateczne dane, gdyż uczestnicy konkursu mogą składać wnioski do 24 grudnia 2008 roku.
Trwająca obecnie kampania wizerunkowa i produktowa Alior Banku w telewizji, prasie i internecie oraz na nośnikach zewnętrznych przynosi znakomite efekty. Według badań instytutu MillwardBrown SMG/KRC po pierwszych dwóch tygodniach kampanii marketingowej wspomagana świadomość nowej marki Alior Bank wyniosła 21%. Ponadto bank wraz ze współpracującymi z nim agencjami otrzymał za działalność promocyjną trzy prestiżowe nagrody. System identyfikacji wizualnej Alior Banku został wyróżniony „Złotym Orłem” na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy. Natomiast Kampania „Zbuduj z nami nowy bank!” zdobyła dwie nagrody Marketing in Interactive Excellence (MIXX) Awards odpowiednio za „wprowadzenie produktu na rynek” oraz „bezpośredni odzew”. Współpracująca z Alior Bankiem Agencja United PR otrzymała nagrodę główną w European Excellence Awards w kategorii Finanse za kampanię PR Alior Banku: „Największy od 30 lat debiut banku w Europie”.
W roku 2009 Alior Bank zamierza kontynuować dynamiczny rozwój działalności. Plany banku obejmują otwarcie dalszych 60 placówek, w których zatrudnienie znajdzie kolejne 1000 osób. W styczniu swoją działalność uruchomi również Biuro Maklerskie.