PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeAlior Bank promuje ofertę Konta dla Młodych
Alior Bank

Alior Bank

Alior Bank SA – bank uniwersalny w Polsce, który rozpoczął działalność operacyjną 17 listopada 2008. Bank kieruje swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Największym akcjonariuszem Banku jest Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, kontrolowany przez Skarb Państwa, który posiada około 29% akcji (dane 2017 r.).

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/alior-bank

Alior Bank promuje ofertę Konta dla Młodych

Informacje 14.09.2023 (11:39) informacja prasowa
KontaMarketing Alior Bank

Alior Bank aktywnie promuje funkcjonalności Konta dla Młodych. Kampania skupia się na korzyściach dla nastolatków takich jak brak opłat za kartę do ukończenia 18. roku życia, darmowe przelewy internetowe w kraju oraz możliwość bezpłatnego aktywowania dwóch wybranych korzyści spośród siedmiu dostępnych.

W ramach Konta dla Młodych do ukończenia 18. roku życia nie obowiązuje opłata za kartę, a do 26. także za prowadzenie rachunku. Konto dodatkowo oferuje darmowe przelewy internetowe w kraju. Klient może również bezpłatnie aktywować dwie wybrane korzyści spośród siedmiu dostępnych, a są to: darmowe wypłaty z bankomatów w Polsce, wyższe oprocentowanie na koncie oszczędnościowym, bezpłatne bankomaty za granicą, zwrot za zbliżeniowe płatności mobilne, pakiet bezpłatnych przelewów natychmiastowych, pakiet bezpłatnych powiadomień, płatności kartą bez kosztów przewalutowania. Za każdą kolejną aktywowaną korzyść obowiązuje opłata 3,5 zł miesięcznie.
– Oferta skierowana dla osób w wieku 13 – 17 lat to efekt zrozumienia, że młodzi ludzie mają swoje wyjątkowe wymagania i aspiracje finansowe. Konto dla Młodych to elastyczne narzędzie, które umożliwia wybór korzyści zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Dzięki temu, młodzi klienci Alior Banku mogą dostosować swoje konto tak, by jak najlepiej odpowiadało ich stylowi życia i planom – mówi Magdalena Lewicka, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.

Aby otworzyć Konto dla Młodych dla dziecka, rodzic może skorzystać z różnych opcji. Nowi klienci mogą złożyć wniosek w oddziale banku, a obecni wykorzystać bankowość zdalną (Alior Mobile lub Alior Online) i potwierdzić tożsamość za pomocą videoselfie lub podpisać umowę w obecności kuriera w domu.

Z kampanią prezentującą Konto dla Młodych będzie można spotkać się w tradycyjnym radiu w stacjach: RM, RMF Maxx, ESKA, SuperNowa, PLUS, VOX, Muzo FM, Wnet, Doxa, na platformie muzycznej Spotify oraz w Social Mediach m.in. na Instagramie i TikToku.
Promocja Konta dla Młodych nie jest jedynym działaniem banku, które ma na celu szerzenie edukacji finansowej wśród nastolatków. Wiosną 2023 roku Fundacja Alior Banku przeprowadziła największe w Polsce badanie dotyczące poziomu wiedzy ekonomicznej uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Raport objął także świadomość uczniów w podejmowaniu codziennych decyzji finansowych.
Wyniki pokazały, że ponad połowa ósmoklasistów i więcej niż ¾ uczniów trzeciej klasy szkoły średniej korzysta z usług bankowych, w tym często z kont oszczędnościowych. Nastolatkowie ponad 80 proc. chętniej używają mobilnych aplikacji bankowych niż wersji desktopowej, a ponadto wolą płacić elektronicznie niż gotówką. Co ciekawe, spory odsetek uczniów szkół średnich odchodzi nawet od karty płatniczej na rzecz wykorzystania w tym celu smartfonu czy zegarka.

Raport wskazuje także na znaczącą rolę edukacji oraz potrzebę współpracy oświaty z instytucjami finansowymi. Kadra zgodnie stwierdziła, że zarządzanie „niewidzialnymi” pieniędzmi jest psychologicznie trudniejsze, a wiedza ekonomiczna musi być skonfrontowana z realnym doświadczeniem.

– Jako Alior Bank aktywnie angażujemy się w rozwijanie kompetencji finansowych młodzieży. Chcemy, by produkty i usługi przez nas oferowane były zgodne z rzeczywistymi potrzebami nastolatków i ich rodziców. Ostatnio podjęliśmy szereg inicjatyw w tym zakresie. Jedną z nich było zrealizowanie badania przez Fundację Alior Banku, które miało na celu sprawdzenie wiedzy finansowej dzieci i młodzieży w Polsce. Kolejnym krokiem jest nasza kampania promocyjna, która ma przypomnieć młodym klientom o istniejącej ofercie Konta dla Młodych. Mają one pomóc nastolatkom osiągnąć finansową samodzielność. Wszystkie te działania stanowią część naszego zobowiązania do tworzenia bardziej świadomego i odpowiedzialnego społeczeństwa – mówi Jacek Polańczyk, Wiceprezes Zarządu Alior Banku.

Źródło: Alior Bank

2023-09-14
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
02.10.2023 (14:18) – informacja prasowa

Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych

Volkswagen Bank we współpracy z Planet Pay przygotował nowy benefit dla klientów firmowych – akceptację płatności w …

a 0 A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB
02.10.2023 (14:16) – informacja prasowa

A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB

Niemal równo rok po odsłonie akcji wizerunkowej, w której bankowcy przekonywali klientów, że „dobrze dbać o siebie …

a 0 6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU
02.10.2023 (14:13) – informacja prasowa

6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU

Z początkiem października 2023 r. rodzina funduszy inPZU powiększyła się o 6 nowych strategii indeksowych …

a Analizy 0 Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty
02.10.2023 (12:25) – informacja prasowa

Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty

Topniejąca inflacja powoduje, że realne wyniki z oszczędzania poprawiają się. Wciąż mamy do czynienia ze stratami, …

a 0 79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”
02.10.2023 (11:20) – informacja prasowa

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi …

a 0 Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki
02.10.2023 (11:16) – informacja prasowa

Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki

Bank BNP Paribas już po raz 6. będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki. Jak co roku w działania …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

Choć działający od trzech miesięcy program „Bezpieczny…

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem wywalczyły…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

Banki podpisały prawie 12 tys. umów w…

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

Z przedłużonych wakacji kredytowych powinny skorzystać jedynie…

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

Społeczność skupiona wokół inicjatywy Obywatel TBS alarmuje,…

Who is who

Emilia Kasperczak

Emilia Kasperczak

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Emilia…

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

Katarzyna Ostrowska

Katarzyna Ostrowska

Rzecznik prasowy, Uniqa Katarzyna Ostrowska w UNIQA…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców