Serwis Allegro w najnowszej kampanii wizerunkowej zachęca użytkowników do zakupów mobilnych. Aplikacja Allegro na smartfony promowana jest pod hasłem „Łatwa do ściągnięcia, prosta do ogarnięcia”.
Kampania zachęcająca do pobrania aplikacji pojawi w serwisach Interia.pl, Gazeta.pl, wp.pl, stronach TVN, w kanałach GG, a także na mobilnych stronach wybranych portali. W sieci obejrzeć można także spot towarzyszący kampanii aplikacji Allegro.
Promocja mobilnych zakupów Allegro pojawi się także na Facebooku, gdzie na użytkowników czeka konkurs ze smartfonami do wygrania. Zadanie konkursowe polega na zrobieniu zdjęcia, które pokazuje w jakim miejscu korzysta się z mobilnego Allegro. Konkurs prowadzony będzie przy pomocy specjalnej aplikacji na FB, która umożliwia wstawianie zdjęć w layout reklamy i dzielenie się nimi ze znajomymi.
Komunikacja kampanii pojawi się również w przestrzeni miejskiej. Wsparciem działań online będzie reklama wykorzystująca miejskie środki transportu – 1025 autobusów pojawi się na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Szczecina, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania i miast Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Ponadto w autobusach w Warszawie i Poznaniu pasażerowie będą mogli skorzystać z darmowego wi-fi od Allegro.
Koncepcję kampanii „Łatwa do ściągnięcia, prosta do ogarnięcia” opracował Dział Marketingu Grupy Allegro, za realizację odpowiada dom produkcyjny f25.
Źródło: Allegro.pl