Należące do grupy Banku Zachodniego WBK towarzystwo funduszy inwestycyjnych (BZ WBK AIB TFI S.A.) rozpoczyna telewizyjną ofensywę reklamową promującą fundusze inwestycyjne Arka jako alternatywę dla lokat.
Głównym zadaniem, jakie postawiła sobie agencja GPD, która jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii, stało się pokazanie funduszy jako prostej i przyjaznej formy lokowania oszczędności.
Kampania telewizyjna wspierana ogłoszeniami prasowymi, materiałami POS, reklamą internetową oraz reklamą zewnętrzną będzie prowadzona w październiku 2005 w następujących stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz Discovery i jest skierowana do dobrze sytuowanych, wykształconych mieszkańców średnich i dużych miast, którzy posiadają oszczędności.
Emitowane będą dwa spoty TV. Narracja w obu filmach prowadzona jest przez jednego z zadowolonych inwestorów, który opowiada o ARCE w bardzo obrazowy sposób, posługując się przy tym zabawnymi „pomocami naukowymi”.
Głównymi argumentami wykorzystanymi w reklamie są sukcesy Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych zarządzającego funduszami ARKA (od 2 lat wybierane jest ono przez Rzeczpospolitą najlepszym TFI w Polsce) oraz tegoroczne wyniki funduszu inwestycyjnego Arka BZ WBK Stabilnego Wzrostu, osiągającego najlepsze wyniki w swojej kategorii – 18.8%. Nawet tak twarde argumenty przekazywane są jednak bez nadmiernego patosu i w jak najbardziej przystępny sposób, co pozostaje w zgodzie z głównym hasłem akcji stworzonym przez agencję GPD: „Zacznij wreszcie zarabiać.”
Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy CARAT. Za przygotowanie kreacji w całości odpowiada Agencja Reklamowa GPD, od strony BZ WBK projekt prowadzi Marcin Petrykowski.