Na Facebooku ruszyła kolejna aplikacja BNP Paribas Fortis „Asystent w koncie”. Bank, proponując zabawę w wysyłanie znajomym wirtualnych asystentów, zwraca uwagę na konta osobiste z pakietem usług assistance. Na najaktywniejszych użytkowników aplikacji czekają nagrody.
Aplikacja, dostępna na stronie http://apps.facebook.com/asystent, została uruchomiona w ramach prowadzonej kampanii konta osobistego z pakietem usług assistance. Główną postacią kampanii jest asystent symbolizujący różne formy pomocy w nagłych sytuacjach.
W aplikacji użytkownik może wybrać jednego z 15 wirtualnych asystentów symbolizujących różne rodzaje pomocy – np. hydraulika, ślusarza, prawnika, lekarza, opiekuna do dziecka, kamerdynera – a następnie wysłać go swoim znajomym z przygotowanym, zabawnym komentarzem lub dodać własny komentarz. Dla najbardziej aktywnych użytkowników, bank przygotował konkurs z nagrodami: do zdobycia jest 100 pendrive’ów w kształcie Asystenta w koncie. Nowa aplikacja jest wspierana kampanią social ads na Facebooku.
Obok działań na Facebooku, kampania prowadzona jest równocześnie w prasie oraz na portalach internetowych skierowanych do kobiet. Ponadto, uruchomiona została specjalna strona internetowa: www.asystentwkoncie.pl, gdzie znajdują się opisy kont (w „rozmiarach” od S do XL) wraz ze szczegółową informacją na temat pakietów usług assistance właściwych dla danego konta.
Kampania realizowana jest we współpracy z Garden of Words, pierwszą polską agencją komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Za projekty wirtualnych asystentów, przygotowanie i wdrożenie aplikacji odpowiada Agencja Marketingu Zintegrowanego Trendmaker.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA