W 2006 rok ATM zrealizuje kilkunaście formatów telewizyjnych na rzecz: Polsatu, TVP, TV4 i Magna. Flagowymi produkcjami spółki będą: seriale „Fala zbrodni”, „Pierwsza Miłość”, „Biuro kryminalne”, „Warto kochać”, teleturnieje „Daję słowo” i „Gra w ciemno”, a także słynny makeover show „Chcę być piękna”.
Ponadto, ATM intensywnie rozwija współpracę z odbiorcami zagranicznymi: Od dwóch lat podejmujemy szereg działań w celu rozszerzenia naszej działalności na rynki zagraniczne, zwłaszcza Unii Europejskiej. Warto podkreślić, że ceny produkcji telewizyjnych w Unii Europejskiej są znacznie – co najmniej dwukrotnie – wyższe niż obecnie funkcjonujące w Polsce. W 2005 roku Grupa ATM sprzedała dwie licencje na swoje autorskie programy odbiorcom zagranicznym: na teleturniej „Awantura o kasę” do Nowej Zelandii oraz na serię „Gra w ciemno” do Włoch, a także realizowała usługi realizacyjno-produkcyjne dla firmy Kanakna z Belgii. Ponadto, zrobiliśmy odcinki pilotażowe „Gry w Ciemno” dla Włochów (w efekcie kupili później licencję) oraz dla telewizji ICTV z Ukrainy. Aktualnie współpracujemy ze znanym producentem z Francji nad nowym teleturniejem „I knew it”. Nagranie pilotów (polskiego oraz francuskiego) planowane jest na wiosnę br. – mówi Dorota Michalak-Kurzewska, wiceprezes ATM Grupa.