Przypis składki brutto w roku 2010 wyniósł 170 mln zł, wykazując dynamikę na poziomie 26% w stosunku do roku ubiegłego. Na koniec ubiegłego roku portfel Klientów przekroczył 200 tysięcy i stale rośnie.
2010 był trudnym rokiem dla całego rynku ubezpieczeń majątkowych – komentuje Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny. Bardzo długa zima, fala powodzi istotnie wpłynęły na pogorszenie wyników technicznych ubezpieczycieli. Mimo to udało nam się zrealizować pierwotnie zakładane plany dotyczące wyniku technicznego, co było możliwe dzięki zaawansowanej segmentacji i taryfikacji przy ocenie ryzyka.
W ubiegłym roku rozszerzyliśmy zakres naszej oferty, wprowadzając ubezpieczenia dla motocyklistów. Nasza oferta jest równie kompletna, jak ta oferowana kierowcom samochodów, została jednak wzbogacona o elementy skierowane specjalnie do motocyklistów. Poziom satysfakcji klientów, mierzony co roku we współpracy z firmą Nielsen, w roku 2010 wzrósł w porównaniu do roku 2009 i osiągnął poziom 90%.
Wysokie wyniki dotyczą zarówno nowych klientów, którzy zdecydowali się na zakup polisy w AXA DIRECT po raz pierwszy, jak i tych którzy odnawiali ubezpieczenie na rok kolejny.Dodatkowo zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Złoty Laur Konsumenta 2010, co potwierdza, że marka AXA DIRECT jest nie tylko rozpoznawalna, ale również doceniana przez Polaków.
Marka AXA otrzymała również nominację do nagrody Superbrands, wyróżniającej te marki, których siła budowana jest systematycznie, przez wiele lat.
Grupa AXA systematycznie rozwija bezpośredni kanał dystrybucji: telefon i Internet. Firmy directowe Grupy funkcjonują juz łącznie w 9 krajach Europy i Azji. Dzięki temu mamy możliwość korzystania z ich doświadczeń celem ulepszania jakości naszej oferty oraz serwisu dla aktualnych i przyszłych klientów.
Siłą AXA DIRECT jest również stabilny i doświadczony zespół, który pozwala nam realizować ambitne cele nawet w trudnych warunkach rynkowych.
Źródło: AXA