PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeAż 98% zgłoszeń od potencjalnie nowych klientów w nowym systemie CRM w Banku Pocztowym
Bank Pocztowy

Bank Pocztowy

Bank Pocztowy - oferuje proste i bezpieczne usługi finansowe blisko klienta, poprzez nowoczesną bankowość cyfrową, sieć własną oraz liczącą 4,7 tys. placówek sieć Poczty Polskiej.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-pocztowy

Aż 98% zgłoszeń od potencjalnie nowych klientów w nowym systemie CRM w Banku Pocztowym

Informacje 19.09.2023 (09:07) informacja prasowa
Konta Bank Pocztowy

Bank Pocztowy zanotował prawie 10-krotny wzrost konwersji od pierwszego kontaktu z klientem do sprzedaży produktów i usług w pierwszym pełnym miesiącu po wdrożeniu CRM  w chmurze obliczeniowej. Nowoczesne technologie pomagają w Banku Pocztowym zwiększyć liczbę nowych klientów oraz sprzedaż nowych produktów. W nowym systemie liczba rejestrowanych zgłoszeń od klientów wzrosła o 36,8%, w porównaniu do średniego miesięcznego wyniku w 2022 roku, a wiadomości od nowych klientów stanowiły 97,8 % zgłoszeń. Zarząd Banku jest przekonany, że w średnioterminowej perspektywie  wdrożenie systemu Dynamics CRM przełoży się dynamiczny wzrost liczby klientów oraz sprzedaży produktów. Partnerem wspierającym wdrożenie systemu CRM firmy Microsoft jest PwC Polska.

Bank Pocztowy w ubiegłym roku wdrożył system CRM. Jest on oparty o rozwiązanie Microsoft w chmurze obliczeniowej i pozwala skutecznie zarządzać zgłoszeniami od aktualnych oraz potencjalnych klientów Banku. Wprowadzenie nowoczesnej technologii umożliwiło klientom łatwiejsze złożenie wniosku o kredyt lub założenie konta (poprzez formularze na stronie internetowej Banku oraz porównywarki współpracujące z Bankiem). Liczba pozyskiwanych tą drogą kontaktów do klientów na koniec 2022 roku przekroczyła 18 tys. obsłużonych zgłoszeń. W większości (97,8%) były to zgłoszenia od klientów nowych, którzy dotąd nie korzystali z oferty Banku Pocztowego.

– Bank Pocztowy podjął decyzję o objęciu CRM-em 100% sieci sprzedaży tak, aby każdy konsultant i doradca mógł w pełni korzystać z nowoczesnych narzędzi. Już w pierwszym miesiącu po wdrożeniu nowatorskich możliwości liczba rejestrowanych zgłoszeń wzrosła o 36,8%, w porównaniu do średniego miesięcznego wyniku w 2022 roku. Wprowadzona chmura obliczeniowa CRM daje podstawę do budowania przewagi konkurencyjnej na bardzo wymagającym rynku usług bankowych. Dzięki wdrożonemu systemowi możemy w maksymalnie krótkim czasie przygotowywać najlepsze rozwiązania dla klientów oraz zaproponować ofertę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że w średnioterminowej perspektywie wprowadzenie systemu CRM jeszcze bardziej przełoży się na dynamiczny wzrost liczby klientów oraz sprzedaży produktów. Zachęceni sukcesem kolejnego etapu odważnie patrzymy w przyszłość i planujemy dalszy rozwój, który ma nas doprowadzić do pełnej migracji klientów i procesów do nowego CRM z wykorzystaniem funkcjonalności „klient 360” i automatyzacji dużej części działań – mówi Michał Leski, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego.    

Bank Pocztowy wdrażając system CRM stał się jednym z pierwszych banków, które korzystają z rozwiązań typu cloud na rzecz budowania relacji ze swoimi klientami i odpowiadania na ich potrzeby. Wprowadzenie narzędzi chmurowych w instytucji bankowej było poważnym wyzwaniem organizacyjnym i technicznym. Od samego początku cały proces realizowano w zgodzie z prawem bankowym i wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego. Cyfrowa przestrzeń do pracy i współpracy Office 365 oferuje narzędzia umożliwiające wymianę wiedzy oraz komunikację, co sprzyja dalszemu procesowi rozwoju innowacji. Partnerem wspierającym wdrożenie systemu CRM jest firma PwC Polska, z którą w ostatnich miesiącach wspólnie wypracowano szereg dodatkowych rozwiązań umożliwiających dodanie do CRM nowych źródeł pozyskiwania zgłoszeń.

– Bank Pocztowy jest jednym z pierwszych banków na polskim rynku, który z sukcesem wdraża system CRM w chmurze w obszarze bankowości detalicznej. Zaletą  rozwiązań chmurowych jest to, że można je szybko rozbudowywać o kolejne funkcjonalności i tym samym odpowiadać na zapotrzebowanie klientów i rynku. Co ważne, CRM w chmurze nie wymaga inwestycji w infrastrukturę i jej codzienne utrzymanie. Dzięki transformacji technologicznej, Bank Pocztowy jest w stanie budować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku usług bankowych. Po raz kolejny udowadnia też swoją zwinność, którą uzyskał nie tylko dzięki odwadze osób podejmujących decyzje, ale również zaawansowaniu technologicznemu całej instytucji” – mówi Marek Młyniec, partner PwC Polska, lider Doradztwa Technologicznego w Polsce.

Bank Pocztowy od kilku lat przechodzi proces transformacji cyfrowej, którego celem jest dynamiczny rozwój na polskim rynku z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Podjęte dotychczas działania pozwoliły m.in. na wdrożenie funkcjonowania chmury obliczeniowej w kreowaniu innowacyjnych usług i produktów bankowych, oddanie do użytku karty wirtualnej oraz pierwszej w Polsce biometrycznej karty płatniczej, umożliwiającej autoryzację płatności poprzez odcisk palca. Klienci w trakcie ostatniego roku uzyskali również dostęp do aplikacji wykorzystującej biometryczną analizę twarzy podczas wnioskowania o kredyt gotówkowy oraz mogą korzystać z rozwiązania „ROR na selfie”, czyli możliwości założenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego za pomocą skanu twarzy.

Źródło: Bank Pocztowy

2023-09-19
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
02.10.2023 (14:18) – informacja prasowa

Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych

Volkswagen Bank we współpracy z Planet Pay przygotował nowy benefit dla klientów firmowych – akceptację płatności w …

a 0 A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB
02.10.2023 (14:16) – informacja prasowa

A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB

Niemal równo rok po odsłonie akcji wizerunkowej, w której bankowcy przekonywali klientów, że „dobrze dbać o siebie …

a 0 6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU
02.10.2023 (14:13) – informacja prasowa

6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU

Z początkiem października 2023 r. rodzina funduszy inPZU powiększyła się o 6 nowych strategii indeksowych …

a Analizy 0 Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty
02.10.2023 (12:25) – informacja prasowa

Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty

Topniejąca inflacja powoduje, że realne wyniki z oszczędzania poprawiają się. Wciąż mamy do czynienia ze stratami, …

a 0 79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”
02.10.2023 (11:20) – informacja prasowa

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi …

a 0 Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki
02.10.2023 (11:16) – informacja prasowa

Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki

Bank BNP Paribas już po raz 6. będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki. Jak co roku w działania …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

Choć działający od trzech miesięcy program „Bezpieczny…

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem wywalczyły…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

Banki podpisały prawie 12 tys. umów w…

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

Z przedłużonych wakacji kredytowych powinny skorzystać jedynie…

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

Społeczność skupiona wokół inicjatywy Obywatel TBS alarmuje,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców