PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank BGŻBank BGŻ ujawnia Całą Prawdę
BNP Paribas

BNP Paribas

BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym z siedzibą w Warszawie. Powstał w wyniku fuzji Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. z BNP Paribas Bankiem Polska S.A

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bnp-paribas-bank-polska

Bank BGŻ ujawnia Całą Prawdę

Bank BGŻ 20.08.2014 (14:30)
BNP Paribas

Bank BGŻ postawił na niestandardową promocję nowej pożyczki gotówkowej „Drugi rok gratis”. Zintegrowana kampania 360o prowadzona jest zarówno w mediach offline (telewizja, radio, OOH), jak i online.

Kampania została podzielona na dwie fazy. Pierwsza – teaserowa – polegała na wywołaniu zainteresowania wokół zagadkowego programu telewizyjnego „Cała Prawda”, w którym prowadzący stawiał śmiałą hipotezę, że „na pożyczce nie da się zaoszczędzić”. Podczas tego etapu w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz na platformach VOD, emitowane były 10-sekundowe spoty.

Ważną rolę w pierwszej fazie teaser odegrał  fanpage o  nazwie „Cała Prawda”, gdzie za pomocą interaktywnej aplikacji „Post Sticker” zaproszono użytkowników Facebook’a do zagłosowania, na to co ma zrobić prowadzący program, jeśli okaże się, że na pożyczce da się zaoszczędzić. W ten sposób internauci wybierali również zakończenie pełnej wersji spotu reklamowego. W niespełna 7 dni oddano ponad 18 tys. głosów. Warto nadmienić, że Bank BGŻ jest pierwszą instytucją finansową, która wykorzystała aplikację „Post Sticker” w komunikacji marketingowej.

W poniedziałek, 18 sierpnia rozpoczął się drugi etap kampanii, w ramach którego w telewizji oraz na platformach VOD emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy z wybranym przez użytkowników Facebook’a zakończeniem. Uzupełnieniem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama na nośnikach OOH oraz w radiu. Zakończenie kampanii planowane jest na 15 września. 

– Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się trendy rynkowe, a także rosnące oczekiwania klientów,   wprowadziliśmy promocję pożyczki gotówkowej „Drugi rok gratis”. Jest to z pewnością duża innowacja w sektorze bankowym – jeśli klient spłaci terminowo raty przez pierwszy rok, Bank BGŻ nie pobierze odsetek za cały drugi rok. W ten sposób nagradzamy rzetelność. W kampanii reklamowej wykorzystaliśmy równie innowacyjne narzędzia marketingowe, integrując wiele platform komunikacji z potencjalnym klientem  – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Połączenie najbardziej zasięgowych kanałów dotarcia i zaangażowanie użytkowników internetu we współtworzenie treści reklamowej, pozwoliło nam w krótkim czasie zbudować duże zainteresowanie naszą pożyczką gotówkową – dodaje.

Kreację kampanii opracowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe: Initiative (radio, tv, OOH) oraz Performics / ZenithOptimedia (internet). Komunikację w mediach społecznościowych realizowała agencja Newcast (ZenithOptimedia). Nad produkcją i postprodukcją filmową czuwały Papaya Films oraz Studio Lunapark.

2014-08-20
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Analizy 0 Nowe wakacje dla posiadaczy 250 tysięcy kredytów?
01.12.2023 (14:00) – informacja prasowa

Nowe wakacje dla posiadaczy 250 tysięcy kredytów?

Posiadacze około 250 tysięcy „hipotek” mogliby zostać objęci wakacjami kredytowymi w formule zaproponowanej przez …

a 0 System Urbancard wkroczył do aglomeracji wrocławskiej
01.12.2023 (13:59) – informacja prasowa

System Urbancard wkroczył do aglomeracji wrocławskiej

Kąty Wrocławskie i Czernica - na siedmiu liniach łączących Wrocław i wspomniane gminy dziś, 1 grudnia, ruszył …

a 0 VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023
01.12.2023 (13:56) – informacja prasowa

VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023

Niedawno świętował swoje pierwsze urodziny, a prezentów z tej okazji ciągle przybywa. 30 listopada br. w Londynie …

a 0 Bank Pekao z nagrodą „Bank of the Year 2023 in Poland” od The Banker
01.12.2023 (13:52) – informacja prasowa

Bank Pekao z nagrodą „Bank of the Year 2023 in Poland” od The Banker

Bank Pekao S.A. został uhonorowany prestiżowym tytułem „Bank of The Year in Poland” przyznawanym przez jeden z …

a 0 Badanie Banku Pocztowego: 74% respondentów dostrzega rosnące zagrożenie ze strony oszustów finansowych
01.12.2023 (13:50) – informacja prasowa

Badanie Banku Pocztowego: 74% respondentów dostrzega rosnące zagrożenie ze strony oszustów finansowych

74% Polaków w ostatnich latach zauważyło zwiększające się zagrożenie ze strony oszustów finansowych - to dane …

a Analizy 0 1% realnej straty z kończącej się w listopadzie lokaty
01.12.2023 (13:49) – informacja prasowa

1% realnej straty z kończącej się w listopadzie lokaty

Wolniejszy wzrost cen spowodował, że przeciętna roczna lokata zakończona w listopadzie dała niecały 1% realnej …

PRNews.pl

Zobacz również

Czym skutkuje wynajem mieszkania kupionego za „Bezpieczny kredyt 2 proc.”? Czy można wynająć jedno piętro?

Czym skutkuje wynajem mieszkania kupionego za „Bezpieczny kredyt 2 proc.”? Czy można wynająć jedno piętro?

Co do zasady „Bezpieczny kredyt 2 proc.”…

NBP znowu to zrobił. Na siedzibie banku centralnego zawisł nowy banner. Czy to pomoże prezesowi Glapińskiemu?

NBP znowu to zrobił. Na siedzibie banku centralnego zawisł nowy banner. Czy to pomoże prezesowi Glapińskiemu?

Na budynku Narodowego Banku Polskiego od kilku…

„Mamy hipotekę na działkę. Czy bank da nam »Bezpieczny kredyt 2 proc.« na dom?”

„Mamy hipotekę na działkę. Czy bank da nam »Bezpieczny kredyt 2 proc.« na dom?”

„Bezpieczny kredyt 2 proc” mógł pokrzyżować plany…

Zastrzeżenie numeru PESEL ochroni nas przed złodziejami, ale nie tylko. Korzyści będzie znacznie więcej

Zastrzeżenie numeru PESEL ochroni nas przed złodziejami, ale nie tylko. Korzyści będzie znacznie więcej

Ochrona przed zaciągnięciem pożyczki na nasze dane…

„Bezpieczny kredyt”. Czy można zarejestrować firmę w mieszkaniu, nie prowadząc tam działalności? Tak, ale…

„Bezpieczny kredyt”. Czy można zarejestrować firmę w mieszkaniu, nie prowadząc tam działalności? Tak, ale…

Jedną z kwestii budzących wątpliwości w przypadku…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

rafcio:

Może warto by było umieścić w artykule informacje, że zastępują visy z korzystnym …

wt, 24 paź 2023 (15:23) • Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

Votum:

PRZEŚWIETLAMY OBIETNICE WYBORCZE ! Co czeka FRANKOWICZÓW po wyborach 2023 ! https://www.youtube.com/watch?v=tArMXjaF-L4 …

czw, 19 paź 2023 (10:29) • Frankowicze chcą rozmawiać z nowym rządem. Wyczuli okazję wyborczą i szybko jej nie odpuszczą

Łukasz:

Zwróćcie uwagę aby spełnić wszystkie konieczne warunki między innymi w każdym z trzech …

śr, 18 paź 2023 (10:19) • „Doceniam Velo – polecam Velo” – VeloBank nagradza za polecenie konta

Mike Gasowski:

Bardzo ciekawy artykuł, tylko w jednej sekcji brakuje końcówki. 'Udział pokolenia Z w …

pon, 2 paź 2023 (12:17) • AI zmienia sposób rekrutacji – upadek zatrudnienia opartego na stanowiskach i dyplomach

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców