Bank BNP Paribas rozpoczął nową kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Jej motywem przewodnim jest hasło „Myślimy zmianą”.
– Hasło „Myślimy zmianą” odwołuje się do naszego podejścia do bankowości. W zakresie obsługi firm, rozwijamy się i stale poszerzamy ofertę uwzględniając zróżnicowane potrzeby klientów – czy to małych przedsiębiorstw działających lokalnie, czy międzynarodowych korporacji. Jednocześnie obserwujemy, jak zachowuje się rynek i wyposażamy naszych klientów w narzędzia, które pomagają dostosować zarządzanie firmą do zmieniającego się świata i postępu technologii – tłumaczy Marta Łoza, dyrektor zarządzająca Pionu Sieci Sprzedaży Bankowości Korporacyjnej i Bankowości Agro w Banku BNP Paribas.
Przyspieszająca cyfryzacja, konieczność błyskawicznego odnajdywania się w nowych okolicznościach biznesowych, wykorzystywanie pojawiających się okazji do rozwoju to wyzwania, z którymi mierzą się firmy. Dzięki digitalizacji usług dla przedsiębiorstw, klienci banku mają do dyspozycji rozwiązania sprawdzające się w zdalnym prowadzeniu biznesu. Są to m.in. możliwość prostego podpisywania dokumentów przez platformę Autenti, składanie dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową BiznesPl@net bez konieczności wizyt w placówce banku oraz pełna mobilność w zarządzaniu finansami firmy dzięki aplikacji GOmobile Biznes.
Kampania „Myślimy zmianą” rozpoczęła się jesienią w prasie i radiu. Uzupełniona o inne media, w tym telewizję, ruszyła teraz w kompleksowej odsłonie. 15-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w kilkunastu kanałach głównych stacji telewizyjnych. Poprzez platformy VOD spot trafi także do określonej grupy docelowej użytkowników internetu. Inne kanały dotarcia do adresatów kampanii to publikacje prasowe, podcasty oraz reklamy radiowe.
Strategia kampanii została opracowana przez agencję Opus B, która była odpowiedzialna również za kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Agencja Havas Media odpowiada za zakup mediów.
Źródło: BNP Paribas