Od listopada na wizyty w oddziale można umawiać się nie tylko telefonicznie lub w aplikacji Booksy, ale również za pośrednictwem strony internetowej banku. Z nowej możliwości mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, premium, jak i firmy mikro. Co ważne z możliwości tej mogą również korzystać osoby, które nie są jeszcze klientami banku, a chciałyby skorzystać z jego oferty.
Spotkanie można umówić na konkretny dzień i godzinę wskazując dogodnie położoną placówkę banku. W celu zapewnienia najwyższej jakości spotkania w formularzu należy zaznaczyć temat spotkania. Do wyboru są:
- Oszczędności, inwestycje klienci indywidualni;
- Konta, karty, kredyty dla klientów indywidualnych;
- Kredyty/pożyczki hipoteczne klienci indywidualni;
- Bankowość dla firm i przedsiębiorców.
Podczas rejestracji istnieje również możliwość poproszenia o wsparcie tłumacza języka migowego w czasie wizyty w oddziale. Formularz można znaleźć wybierając w zakładce „Kontakt” sekcję „Znajdź naszą placówkę lub bankomat”. Przy każdej placówce z kategorii „Oddziały z obsługą detaliczną, biznesową i maklerską” dostępny jest przycisk „Umów spotkanie z doradcą” kierujący do formularza.
Źródło: BNP Paribas