Bank BNP Paribas otrzymał tytuł Best International Private Bank w Polsce w prestiżowym konkursie Global Private Banking Innovation Awards 2024. Nagrody co roku przyznawane są przez The Global Private Banker i The Digital Banker – dostawców wiadomości, analiz biznesowych i badań dla światowego sektora usług finansowych. Wyróżnienie dla Banku BNP Paribas zostało przyznane w oparciu o wnikliwą ocenę organizatorów.
Kapituła konkursu Global Private Banking Innovation Awards 2024 brała pod uwagę takie kryteria, jak: innowacje cyfrowe, doświadczenie i zaangażowanie Klienta, wyniki finansowe i biznesowe banku oraz strategia korporacyjna. Bank BNP Paribas został wyróżniony między innymi za swoje skoncentrowane na Kliencie podejście, wykorzystujące globalną wiedzę Grupy oraz ciągłe doskonalenie narzędzi cyfrowych, które umożliwiło stworzenie wysoce dopasowanych rozwiązań w zakresie zarzadzania majątkiem.
– Best International Private Bank to czwarte z kolei wyróżnienie dla BNP Paribas Wealth Management w ramach konkursu Global Private Banking Innovation Awards. Wcześniej, przez trzy lata z rzędu, zdobywaliśmy tytuł Best Private Bank in Poland. Cieszymy się, że w tegorocznej edycji potwierdziliśmy pozycję lidera międzynarodowej bankowości prywatnej w Polsce. To nie tylko dowód na naszą pozycję na rynku oraz zdolność do adaptacji do zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych Klientów, ale także na naszą umiejętność wykorzystania globalnej wiedzy całej Grupy BNP Paribas. Naszym priorytetem jest skoncentrowanie na Klientach i zapewnienie im najwyższego poziomu obsługi oraz dostarczanie innowacyjnych rozwiązań finansowych, które spełniają najwyższe standardy jakości i skuteczności. To jest możliwe dzięki wykorzystaniu rozległej wiedzy, doświadczeniu i zasobów całej naszej organizacji – mówi Beata Majewska, dyrektor zarządzająca Pionu Wealth Management z Banku BNP Paribas.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu odzwierciedlają zaawansowane podejście banków do integrowania doradztwa, produktów majątkowych i usług cyfrowych, które sprawnie łączą się w cyfrowe doświadczenia i style życia Klientów. Organizatorzy konkursu w podsumowaniu wyników zauważyli, że banki podejmują proaktywne działania, które wzmacniają portfele klientów, ułatwiając podejmowanie decyzji inwestycyjnych i osiąganie celów, zwłaszcza poprzez inwestycje tematyczne zorientowane na ESG. Te inicjatywy nie tylko prowadzą do bardziej zrównoważonych i zdywersyfikowanych portfeli, ale także mają pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo, współgrając z celami zrównoważonego rozwoju.
Źródło: BNP Paribas